ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۹۰۱,Jinding Mansion NO.۸۳,Haier Road, Qingdao, China
  • درباره ما : یک گروه جامع تایر حرفه ای در چین است که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده و عمدتاً در کار سرمایه گذاری و تجارت روی محصولات لاستیک ، تایر و مواد شیمیایی فعالیت می کند.یک تولید کننده متخصص تایر است که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است. ظرفیت تولید سالانه تایر شعاعی کامیون و اتوبوس با نام تجاری بر اساس تاسیساتی که ۸۰۰۰۰۰ متر مربع و دارایی بالغ بر ۸۰۰ میلیون متر مربع را پوشش می دهد ، به ۱.۵ میلیون دستگاه می رسد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک گروه جامع تایر حرفه ای در چین است که در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده و عمدتاً در کار سرمایه گذاری و تجارت روی محصولات لاستیک ، تایر و مواد شیمیایی فعالیت می کند.
    یک تولید کننده متخصص تایر است که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است. ظرفیت تولید سالانه تایر شعاعی کامیون و اتوبوس با نام تجاری بر اساس تاسیساتی که ۸۰۰۰۰۰ متر مربع و دارایی بالغ بر ۸۰۰ میلیون متر مربع را پوشش می دهد ، به ۱.۵ میلیون دستگاه می رسد. با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولید و تجهیزات آزمایش دقیق ، تولید تایر با نام تجاری کاملا مطابق با استاندارد است. لاستیک مارک دارای گواهینامه بین المللی است و در جاده بیش از ۸۰ کشور مختلف آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین ، آسیا و آفریقا در حال اجرا است.
    در سالهای اخیر ، تمرکز خود را بر روی بهبود کار خرید یک مرحله ای متوقف کرده است. چینگدائو تایر صنعتی و بازرگانی شرکت ، آموزشی ویبولیتین برای این منظور راه اندازی شده است ، تامین کننده تایرهای موتور سیکلت مارک چینی تمام لاستیک های سری و چرخ \ قطعات \ قطعات خودرو مارک ، مشتری خارج از کشور را با یک توقف تسهیل می کند تهیه کالاهای مورد تقاضا به راحتی و کارآمد.
    خوش آمدید به ما بپیوندید ، تیم حرفه ای ما در انتظار شما است ، ما سریعترین و بهترین را به شما ارائه خواهیم داد هم برای پیش فروش و هم پس از فروش. بیایید با هم همکاری کنیم تا همکاری بزرگ منافع متقابل ایجاد کنیم.
    ماموریت ما کسب و توسعه روابط طولانی مدت با مشتریان و شرکای تجاری خود از طریق اقدامات پاسخگو ، تعهد به کیفیت و بالاترین استاندارد تولید است.

    بستن