ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۲ building, Zhigao international district, Taishan district, Taian city, Shandong province
  • درباره ما : تصویب قانونی قانون چین ، دارای صلاحیت واردات و صادرات است ، در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد. ما تعدادی مهندس ، تکنسین ، فروشنده خارجی حرفه ای داریم که بیشتر آنها بیش از ۱۰ سال تجربه غنی در زمینه مربوطه دارند. هدف ما تهیه ماشین آلات با کیفیت خوب برای کمک به کاربران در کار موثرتر و راحت تر است. بسته به نیازهای مختلف مشتریان جهانی ، ما محصولات بسیار مقرون به صرفه ای از جمله مینی لودر ، لیفتراک ، لودر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تصویب قانونی قانون چین ، دارای صلاحیت واردات و صادرات است ، در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد. ما تعدادی مهندس ، تکنسین ، فروشنده خارجی حرفه ای داریم که بیشتر آنها بیش از ۱۰ سال تجربه غنی در زمینه مربوطه دارند. هدف ما تهیه ماشین آلات با کیفیت خوب برای کمک به کاربران در کار موثرتر و راحت تر است. بسته به نیازهای مختلف مشتریان جهانی ، ما محصولات بسیار مقرون به صرفه ای از جمله مینی لودر ، لیفتراک ، لودر چرخ و سایر ماشین آلات کشاورزی را به آنها پیشنهاد می کنیم.
    مخصوصاً برای سری مینی لودر هدایت ، آنها محصولات رقابت حذف هستند که پس از راه اندازی توسط مشتریان بسیار ارزیابی می شوند. چنین مجموعه هایی دارای بیش از ۲۰ لوازم جانبی برای تهیه دستگاه با مصرف چند منظوره برای کمترین سرمایه است. کارخانه ما دارای چهار کارگاه از جمله ماشینکاری ، جوشکاری ، مونتاژ ، اسپری رنگ ، از طریق فرآیند دقیق و کنترل دقیق کیفیت است.
    ما می توانیم به مشتریان خود در زمینه ترخیص گمرک ، ارائه گواهی مبدا مربوطه ، گواهی قیمت ، گواهینامه و غیره کمک کنیم. پس از تضمین دستگاه ، ما در فناوری و قطعات یدکی از مشتریان خود پشتیبانی می کنیم. علاوه بر این ، می تواند پشتیبانی فن آوری خارج از کشور را در صورت نیاز فراهم کند.
    شرکت ما در پایین با شکوه واقع شده است ، و نزدیکترین بندر چینگدائو است ، حمل و نقل هوایی و دریایی راحت دارند. دستگاه های ما همه با ملاقات می کنند. با عملکرد خوب آنها در اروپا ، استرالیا ، نیوزیلند ، آلمان ، روسیه و ... بسیار محبوب هستند. واقعاً انتظار دیدار و همکاری خود را داشته باشید.
    شرکت بازرگانی بین المللی ، آموزشی ویبولیتین
    افزودن: شماره ، ۶ انتهای شرقی خیابان استان شاندونگ چین

    بستن