ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۳۸۹,Zhuhai Road, Haimen City, Jiangsu Province
  • درباره ما : با مزایای منحصر به فرد جغرافیایی و حمل و نقل در شهر ساحلی زیبای نانتونگ هایمن ، در شرق دریای چین شرقی ، در جنوب رودخانه یانگ تسه واقع شده است. در سال ۲۰۱۴ ، کارخانه جدید ما با مساحت ۵۶ هکتار ، مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع ساختمان ، با ساختمان اداری زیبا و گیاه مدرن تکمیل کردیم به منظور تثبیت کیفیت محصول و بهبود مستمر کیفیت محصول ، ما در تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش و سیستم مدیریت کیفیت به طور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با مزایای منحصر به فرد جغرافیایی و حمل و نقل در شهر ساحلی زیبای نانتونگ هایمن ، در شرق دریای چین شرقی ، در جنوب رودخانه یانگ تسه واقع شده است. در سال ۲۰۱۴ ، کارخانه جدید ما با مساحت ۵۶ هکتار ، مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع ساختمان ، با ساختمان اداری زیبا و گیاه مدرن تکمیل کردیم به منظور تثبیت کیفیت محصول و بهبود مستمر کیفیت محصول ، ما در تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش و سیستم مدیریت کیفیت به طور مداوم کامل سرمایه گذاری کرده ایم.
    پس از تلاش های این شرکت ، ما گواهینامه را دریافت کرده ایم که توسط تایید شده است و می توانیم گواهینامه مدیریت کیفیت ، ایمنی کارکنان و ایمنی تولید را بدست آوریم و تعدادی اختراع ثبت شده را بدست آوریم ، بنابراین با افتخار به عنوان شرکت های با تکنولوژی بالا شناخته می شویم. محصولات میلد به طور گسترده ای به خارج از کشور صادر شده است و همکاری پایدار طولانی مدت با تعدادی از شرکت های شناخته شده در داخل و خارج از کشور را حفظ می کند و باعث می شود مشتریان در سراسر جهان به رسمیت شناخته شوند.
    به طور مداوم از "کیفیت و کارایی ، نوآوری ، تعالی" به عنوان هدف پیروی می کند و به طور مداوم سطح کیفیت ، سطح فنی ، سطح مدیریت را بهبود می بخشد. شیلنگ لاستیکی اقتصادی ، عملی ، پایدار ، بهترین و مقرون به صرفه را تهیه می کند محصولات - ممکن است در صنعت شلنگ لاستیکی پیشرو باشد!

    بستن