ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : F۸ Shichuang Tower, No.۱۰۰ Jiangbin East Avenue, Mawei District, Fuzhou City, Fujian Province, China
  • درباره ما : شرکت سرمایه گذاری یک شرکت خصوصی است که به عنوان یک شرکت گروه توسعه یافته و فعالیت می کند. به درخواست ملی برای توسعه صنعت ورزشی سبز و سالم پاسخ داده است. همیشه پیوستن به هدف "همه در یک ذهن ، جمع آوری استعدادها با فضیلت ، شهرت از جهان عبور می کند" ، با هدف "تجارت از طریق تجارت ، صادقانه انجام دادن" به عنوان هدف ، "حفاظت از محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی ، ایمنی و راحتی "به عنوان مواد تحقیق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سرمایه گذاری یک شرکت خصوصی است که به عنوان یک شرکت گروه توسعه یافته و فعالیت می کند. به درخواست ملی برای توسعه صنعت ورزشی سبز و سالم پاسخ داده است. همیشه پیوستن به هدف "همه در یک ذهن ، جمع آوری استعدادها با فضیلت ، شهرت از جهان عبور می کند" ، با هدف "تجارت از طریق تجارت ، صادقانه انجام دادن" به عنوان هدف ، "حفاظت از محیط زیست ، صرفه جویی در انرژی ، ایمنی و راحتی "به عنوان مواد تحقیق و توسعه و تولید استفاده می شود. با مفهوم "یکپارچگی ، نوآوری ، همکاری و توسعه" به عنوان اصل عملیاتی ، این شرکت سازمان سرمایه گذاری ورزشی ، شرکت تعمیر و نگهداری پروژه ، شرکت توسعه ورزش ، شرکت علوم و فنون ورزشی ، شرکت توسعه صنعتی و مدیریت املاک را از طریق بهینه سازی تخصیص منابع و شرایط محلی. این شرکت در زمینه های تحقیق و توسعه فناوری و تولید محصولات ورزشی ، تولید مواد مکانهای ورزشی ، بازاریابی ، عملیات محل برگزاری و برنامه ریزی رویدادها سرمایه گذاری و فعالیت کرده و تلاش کرده است تا به یک بنگاه اقتصادی کارآفرین و نوآور تبدیل شود که در خدمت ادغام صنعت ورزش باشد. .
    دفتر مرکزی که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد ، دفتر مرکزی آن در فوژو ، فوجیان است. بنیانگذار و رئیس شرکت ، آقای ژانگ زوایی ، ۱۵ سال تجربه در مدیریت پروژه و کارآفرینی در صنعت ورزش دارد. وی دبیرکل انجمن صنایع تاسیسات ورزشی فوجیان و انجمن صنایع ورزشی فوجیان است. معاون مدیر کمیته فنی محل ورزش ، نایب رئیس انجمن تحقیقات توسعه اقتصادی جنوب شرقی استان فوجیان ، نایب رئیس انجمن تصدی منطقه توسعه اقتصادی فوژو ، نائب رئیس انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه فناوری فوجیان ، معاون مدیر انجمن تجهیزات آموزشی استان فوجیان ورزش مدرسه رئیس شعبه و سایر مناصب اجتماعی. آقای ژانگ زوایی در مجموع بیش از ۶۰ تیم تحقیق علمی و تیم عملیاتی را هدایت می کرد. این تیم اهداف یکسان ، تقسیم وظایف واضح ، همکاری کامل ، اعتماد متقابل ، آشنایی با استادیوم های ورزشی و عملیات تورنمنت و مهارت در تولید مواد ، مکان های ورزشی ، تحقیق و توسعه و ساخت را دارد. قدرت تیم را تشکیل داد.
    با رعایت ارزشهای اصلی "احترام به اصول ، تلاش و مهربانی و ایجاد نتایج برد-برد" ، سطح محصول را جمع آوری کرده است تا ویژگی ها و نوآوری های محصول را کشف کند. مقیاس عملیات همچنان در حال گسترش است و رقابت اصلی آن همچنان در حال افزایش است. سرمایه ثبت شده این شرکت ۱۰۸۰ میلیارد است. ۵ شرکت تابعه و ۴ پایگاه تولید استاندارد وجود دارد . مساحت کل کارخانه حدود ۵۵۰۰۰ متر مربع است ، با ظرفیت تولید سالانه تا ۵ میلیون متر مربع پد شوک ، و گرانول پر کننده پنجاه هزار تن ، ۱۰،۰۰۰ تن ذرات پیست ورزشی است ، نام تجاری شرکت خوب است مارک شناخته شده در صنعت ورزش داخلی ، محصولات این شرکت توسط بازار شناخته شده و مورد احترام قرار گرفته است. با اعتبار خوب و احساس مسئولیت اجتماعی قوی ، عملکرد ورزشی در سالهای اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته است ، که باعث افزایش اعتماد به نفس و حرکت نوآوری در صنعت ورزش می شود.
    این شرکت توسعه گروهی را نشان داده است. هر شرکت وابسته مکمل یکدیگر بوده و با یکدیگر همکاری می کنند. هر کسب و کار از نزدیک درگیر ادغام صنعت ورزش است. به طور جامع از ابزارهای فن آوری جدید مانند اینترنت تلفن همراه ، رایانش ابری و اینترنت استفاده می کند تا تنوع شرکت های تابعه خود را یکپارچه کند و "یک ساختار گروه و توسعه در زمینه های مختلف" ایجاد کند تا شرکت ها را به طور مستمر حرفه ای خود بهبود بخشد. و توابع خدمات ، منابع فشرده و متقابل برنامه ، از نزدیک با الزامات مختلف پروژه های ورزشی داخلی و بین المللی ، به حداکثر رساندن ادغام عوامل نوآوری در صنعت ورزش ، ادامه ایجاد جو نوآوری در شرکت ها و ارتقا کارآفرینی و برنده شدن فرهنگ.

    بستن
محصولات
چمن ورزشی- WS-S+C-5020088-S
محوطه سازی چمن- WL-30180PE130-U
چمن ورزشی- WS-D-50168105-U
محوطه سازی چمن- WL-30160130-U
چمن ورزشی- WS-PS-5020066-U
محوطه سازی چمن- WL-3018050-U
چمن ورزشی -WS-S+W-50160120-U
چمن محوطه سازی - WL-3024066-U
چمن ورزشی - WS-SWC-50160140-U
چمن مصنوعی چند منظوره کامل منحنی - WM-1530080-U
چمن ورزشی - WS-S+C-5017088-U
چمن محوطه سازی -WL-30180160-U