ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۱۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Songshan Economic Development Zone,Qixia, Yantai, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و ما شرکت شعبه گروه هسته ای صنعت هسته ای هستیم. ما یک شرکت با تکنولوژی بالا از استان شاندونگ هستیم و این شرکت ۱۶۵ هکتار زمین را تحت پوشش قرار داده و ۲۲۰۰۰ مترمربع مساحت کارخانه دارد. در حال حاضر ، این شرکت دارای سه بخش اصلی است: تحقیق و توسعه محصول ، کنترل کیفیت (از جمله آزمایشگاه های آزمایش بزرگ محصول) و کنترل اتوماسیون. ۶۰ مهندس فنی ماهر با سطح صلاحیت متوسط ​​ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و ما شرکت شعبه گروه هسته ای صنعت هسته ای هستیم. ما یک شرکت با تکنولوژی بالا از استان شاندونگ هستیم و این شرکت ۱۶۵ هکتار زمین را تحت پوشش قرار داده و ۲۲۰۰۰ مترمربع مساحت کارخانه دارد. در حال حاضر ، این شرکت دارای سه بخش اصلی است: تحقیق و توسعه محصول ، کنترل کیفیت (از جمله آزمایشگاه های آزمایش بزرگ محصول) و کنترل اتوماسیون. ۶۰ مهندس فنی ماهر با سطح صلاحیت متوسط ​​تا بالا و ۲۳۰ کارمند عملیاتی حرفه ای برای شرکت نیز هست.
    کمربند فیلتر لاستیکی ، سد لاستیک ، دروازه سرریز پنوماتیک و سایر محصولات ما قبلاً در فهرست پیشنهادهای مناقصه پروژه عالی وزارت ملی منابع آب گنجانده شده و ارزیابی فنی کمیته ملی خبرگان منابع آب را به تصویب رسانده است. ما خدمات جامع مدیریتی مانند بهبود کانال رودخانه ، بهینه سازی جریان ، تصفیه آب ، ترمیم اکولوژیکی و بهبود چشم انداز را ارائه می دهیم و به طور گسترده ای در امنیت انرژی هسته ای ، ذخیره آب نیروگاه ، کنترل سیل با آب ، لایروبی رسوبات و غیره استفاده می شود. از دریاچه در پکن به دریاچه در استان شانشی ، از رودخانه غرب رودخانه جدید تا رود از استان جیانگشی ، از در استان گانسو به رودخانه در استان سیچوان ، از ایستگاه هسته ای به نیروگاه برق در ییهوانگ ، استان جیانگشی ، از کره ، مالزی ، اندونزی تا ایتالیا ، برزیل ، آفریقای جنوبی ، بیش از یک هزار پروژه در آن طرف رودخانه شمال و جنوب ، در سراسر جهان داریم.
    در آینده ، ما به نوآوری و بهبود زنجیره صنعتی ، گسترش تصفیه آب معطر سیاه ، لایروبی رسوبات ، ساخت تالاب زیست محیطی ، ارتقا چشم انداز و سایر مشاغل ادامه خواهیم داد ، فرآیند خدمات کامل طراحی و مشاوره ، ساخت مهندسی ، عملیات هوشمند و نگهداری. ما راه حل جامع مدیریتی برای حوزه آبخیز منطقه ای ارائه خواهیم داد و همچنان به حفاظت از محیط زیست آب ، محیط آب ، منابع آب و امنیت آب ادامه می دهیم.

    بستن