ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Shandong Soaring Blue Whale Marine Techonology Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۲۵۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : High-tech Industrial Development Zone, Rizhao City, Shandong Province, China
  • درباره ما : شرکت فناوری دریایی ، با مسئولیت محدود در منطقه توسعه صنعتی با فناوری پیشرفته واقع شده است ، مساحت ۱۰ هکتار را با سرمایه ثبت شده ۵۰ میلیون پوشش می دهد. ما یک شرکت با تکنولوژی بالا در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات قطعات ساختاری مواد جدید مانند فیبر کربن ، پلیمر و مواد شناور جامد هستیم. محصولات اصلی ما شامل زمینه های تولیدی پیشرفته مانند تولید دقیق صنعتی و شهرهای هوشمند است.ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری دریایی ، با مسئولیت محدود در منطقه توسعه صنعتی با فناوری پیشرفته واقع شده است ، مساحت ۱۰ هکتار را با سرمایه ثبت شده ۵۰ میلیون پوشش می دهد. ما یک شرکت با تکنولوژی بالا در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات قطعات ساختاری مواد جدید مانند فیبر کربن ، پلیمر و مواد شناور جامد هستیم. محصولات اصلی ما شامل زمینه های تولیدی پیشرفته مانند تولید دقیق صنعتی و شهرهای هوشمند است.
    ما با تکیه بر مزایای اصلی فنی شرکت خود ، راه حل های مشترکی را برای صنایع تولیدی پیشرفته برای حل نقاط درد صنعت ارائه می دهیم و زمینه های تحقیق و توسعه و تولید را برای تولید بعدی آن فراهم می کنیم ، کیفیت محصولات را تضمین می کنیم و به دنبال نیازهای مشتریان و راه حل های بعدی هستیم.

    بستن
محصولات
بدنه بکسل شده فیبر کربن
لوله فیبر کربن
ورق فیبر کربن
قطعات نامنظم فیبر کربن
شناور غوطه ور
شناور غوطه ور
شناور غوطه ور
بلوک شناوری استاندارد
صفحه فیبر شیشه ای
قطعات نامنظم فیبر شیشه ای
قطعات نامنظم فیبر شیشه ای
مرکز ساز