ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yulong Mansion, No. ۱۹ Miaoling Road, Qingdao, China
  • درباره ما : با مسئولیت محدود یک شرکت حرفه ای تولید محصولات اسب است که بیش از ۱۳ سال تجربه در صادرات تجارت دارد. ما در تهیه بال های اسب پرش ، نمایش تجهیزات و لوازم جهشی ، اصطبل اسب ، سیستم های اصطبل اسب ، تشک پایدار ، شمشیربازی اسب و ... محصولات اسب تخصص داریم.هدف اصلی ما ارائه محصولات با کیفیت عالی ، قیمت های رقابتی و تحویل به موقع است. مهندسان و بازرسان ما می توانند پشتیبانی فنی و کنترل کیفیت از طر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با مسئولیت محدود یک شرکت حرفه ای تولید محصولات اسب است که بیش از ۱۳ سال تجربه در صادرات تجارت دارد. ما در تهیه بال های اسب پرش ، نمایش تجهیزات و لوازم جهشی ، اصطبل اسب ، سیستم های اصطبل اسب ، تشک پایدار ، شمشیربازی اسب و ... محصولات اسب تخصص داریم.
    هدف اصلی ما ارائه محصولات با کیفیت عالی ، قیمت های رقابتی و تحویل به موقع است. مهندسان و بازرسان ما می توانند پشتیبانی فنی و کنترل کیفیت از طراحی ، مواد ، تولید تا بسته بندی را ارائه دهند. کارکنان فروش حرفه ای از زمان سفارش شما تا زمان دریافت کالا بسیار کارآمد هستند ، ما بر روند سفارش نظارت می کنیم و به مشتریان خود بازخورد منظم می دهیم. کل تیم اطمینان حاصل می کند که هر مشتری از خدمات برخوردار است.
    طی سالهای گذشته ، ما مشتریان زیادی را از ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، سوئد ، سوئیس ، فنلاند ، شیلی ، عربستان سعودی و غیره در سراسر جهان کسب کرده ایم. ما همیشه در تلاش هستیم تا به تامین کننده قابل اعتماد و بلند مدت شما تبدیل شویم.

    بستن