ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۳۵۸۵ Fengzhe Road,Fengxian District,Shanghai.
  • درباره ما : شرکت صنعتی شانگهای پویی یکی از تأمین کنندگان مواد لاستیکی در چین است. این دفتر دارای دفاتر صادراتی و کارخانه های تولید لاستیک در شانگهای چین است.ما عمدتا انواع خزنده های لاستیکی را تولید و توسعه می دهیم. محصولات ما به اروپا ، آمریكا ، استرالیا و آسیای جنوب شرقی صادر می شود و با استقبال گسترده کاربران داخلی و خارجی روبرو شده است!مسیر لاستیکی تولید شده توسط این شرکت دارای مشخصات کامل ، فنا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعتی شانگهای پویی یکی از تأمین کنندگان مواد لاستیکی در چین است. این دفتر دارای دفاتر صادراتی و کارخانه های تولید لاستیک در شانگهای چین است.
    ما عمدتا انواع خزنده های لاستیکی را تولید و توسعه می دهیم. محصولات ما به اروپا ، آمریكا ، استرالیا و آسیای جنوب شرقی صادر می شود و با استقبال گسترده کاربران داخلی و خارجی روبرو شده است!
    مسیر لاستیکی تولید شده توسط این شرکت دارای مشخصات کامل ، فناوری پیشرفته و کیفیت قابل اطمینان است. می تواند به طور گسترده ای در ماشین آلات ساختمانی ، ماشین آلات کشاورزی ، برف و غیره استفاده شود ، مانند: بولدوزر ، بیل ، روکش آسفالت ، (مینی) ماشین های برش ، برف روب ، برف. اتومبیل های زمینی ، صندلی های چرخدار ، روبات ها و ...
    نرخ عبور از کیفیت محصول بالاتر از ۹۹.۷ است.
    در عین حال ، ما همچنین می توانیم محصولات لاستیکی دیگر ، آهنگ های لاستیکی ، لاستیک های لاستیکی (از جمله لاستیک های جامد و تایرهای پنوماتیک) ، تشک های لاستیکی ، سیستم های ردیابی لاستیکی و غیره را برای شما فراهم کنیم.
    کیفیت اول
    ابتدا سرویس دهید
    بهبود و نوآوری مداوم
    این شرکت از قدرت فنی قوی و روش های آزمایش کامل برخوردار است و همیشه انتظار داشته است که محصول نهایی مورد ارزیابی دقیق کیفیت قرار گیرد. ما استاندارد های بین المللی کیفیت را به شدت دنبال خواهیم کرد تا کیفیت محصول پیشرو را در همان صنعت حفظ کنیم و شهرت خوبی در داخل و خارج از کشور کسب کنیم.
    ما همیشه به عنوان "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای تأمین مدیریت مشتری" و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان اهداف کیفیت ، خدمات خود را بهبود می بخشیم و محصولات با کیفیت خوب و قیمت مناسب ارائه می دهیم.

    بستن