ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۹-۱۰,۶۱ RENMIN ROAD,DALIAN,CHINA
  • درباره ما : در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد ، و متخصصان فروش بیش از ۱۰ سال تجربه تجارت خارجی محصولات لاستیکی را دارند و به مشتریان بیش از ۲۰ کشور خدمات می دهند. با شروع با افزودنی های لاستیکی ، ما دامنه تجارت خود را به تجهیزات آزمایش و پردازش لاستیک و پلاستیک گسترش دادیم. ما نه تنها مواد اولیه ، بلکه تجهیزات لازم را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهیم تا خواسته های آنها را در آزمایش و تولید برآورده کنند تا تجار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد ، و متخصصان فروش بیش از ۱۰ سال تجربه تجارت خارجی محصولات لاستیکی را دارند و به مشتریان بیش از ۲۰ کشور خدمات می دهند. با شروع با افزودنی های لاستیکی ، ما دامنه تجارت خود را به تجهیزات آزمایش و پردازش لاستیک و پلاستیک گسترش دادیم. ما نه تنها مواد اولیه ، بلکه تجهیزات لازم را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهیم تا خواسته های آنها را در آزمایش و تولید برآورده کنند تا تجارت آنها با صرف وقت و هزینه بیشتر .
    کارخانه تولید مواد شیمیایی ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان در چین است که مساحت آن ۴۱۰،۰۰۰ متر مربع با بیش از ۱۰۰۰ کارمند است. در سال ۲۰۰۷ ، دو تجهیزات نصب شده است که به ما امکان می دهد آزمایش را طبق استانداردهای بین المللی انجام دهیم. با اصرار در اصل حفاظت از محیط زیست ، ما خط تولید را به اولین مجموعه تأسیسات بازیابی گوگرد در چین در سال ۲۰۰۶ مجهز کردیم. کارخانه ما گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ، سیستم مدیریت اندازه گیری و سیستم مدیریت محیط را به دست آورده است. با کمک امکانات پیشرفته تولید ، سیستم های مدیریت علمی و همچنین تدارکات دقیق انبار ، ما مواد شیمیایی لاستیکی با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.
    ما در تحقیق و توسعه بدون روتور ، ویسکومتر ، دستگاه تست جهانی ، دستگاه برش ، دستگاه سایش و خستگی تستر و ابزارهای نسبی آزمایش در آزمایش لاستیک تخصص داریم. ما به عنوان اولین شرکتی که دارای مجوز از جمله چنین محصولاتی در چین است ، پیشگام پیش نویس استانداردهای ملی این محصولات در چین شدیم.
    تاکنون تجهیزات آزمایش به کشورهایی مانند آلمان ، اسپانیا ، ایتالیا ، فنلاند ، ترکیه ، روسیه ، برزیل ، مکزیک ، مالزی ، تایلند و آفریقای جنوبی با تعداد بیش از ۵۰۰ واحد صادر شده است. مشتریان تحت تأثیر پایداری و قابلیت تکرارپذیری بالا تجهیزات قرار دارند.
    دالیان بزرگترین مرکز تولید ماشین آلات لاستیک و پلاستیک در چین است. کارخانه تولید ماشین آلات تولید لاستیک در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد و مساحت ۱۲۰،۰۰۰ متر مربع را با بیش از ۶۰۰ کارمند پوشش می دهد. این شرکت در حال توسعه به عنوان یک تامین کننده پیشرو در ماشین آلات پلاستیکی و لاستیکی در چین است. ما طیف کاملی از محصولات از جمله تجهیزات مخلوط کردن لاستیک ، تجهیزات اکسترودر ، تجهیزات تقویم ، تجهیزات خنک کننده و غیره را داریم. ما می توانیم خط تولید کامل تایر و نوار نقاله را بر اساس خواسته های مشتریان طراحی کنیم.
    هدف ما ایجاد اعتماد ، احترام و عزت در تجارت با هر مشتری است. ، ما در تلاش هستیم تا کیفیت خدمات را از زمان دریافت سفارش تا مراحل تولید و تدارکات تضمین کنیم. ما مجموعه کاملی از خدمات با ارزش افزوده از جمله خرید مواد اولیه ، آزمایش آزمایشگاه و فرآیند تولید را با توجه به خواسته های مشتریان ارائه می دهیم. متشکرم.

    بستن