ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۸۷۸۷ Winchester Blvd.,Campbell, CA ۹۵۰۰۸
  • درباره ما : تولید کننده محصولات لاستیکی در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد ، که در پارک صنعتی استان هبی در شهر در نزدیکی بزرگراه پکن-ژوهای واقع شده است ، حمل و نقل بسیار راحت است. در حال حاضر محصولات اصلی و برتر ما تخته های لاستیکی ، مهر و موم روغن لاستیک ، مهر و موم روغن و غیره هستند. شرکت بر مدیریت کیفیت ، نظارت بر کنترل فرآیند ، بهبود آگاهی از کیفیت کارکنان ، مهارت های تولید و سطح کسب و کار در همه زمان ها تأکی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده محصولات لاستیکی در سال ۱۹۸۷ تاسیس شد ، که در پارک صنعتی استان هبی در شهر در نزدیکی بزرگراه پکن-ژوهای واقع شده است ، حمل و نقل بسیار راحت است. در حال حاضر محصولات اصلی و برتر ما تخته های لاستیکی ، مهر و موم روغن لاستیک ، مهر و موم روغن و غیره هستند. شرکت بر مدیریت کیفیت ، نظارت بر کنترل فرآیند ، بهبود آگاهی از کیفیت کارکنان ، مهارت های تولید و سطح کسب و کار در همه زمان ها تأکید دارد. کنترل کیفیت محصول آن کاملاً بر اساس استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت انجام می شود.
    تخته دامن لاستیکی محصول ما (پیشبند پراکنده) تنها محصولات مشخص شده است که همه کارخانه های ذغال سنگ گروه انرژی مرکزی هبی از ۵۰۰ شرکت برتر جهان هر ساله استفاده می کنند. نیاز سالانه آن حدود ۸۰۰ هزار متر است. برای پاسخگویی به تقاضای بازار فروش ،
    از سال ۲۰۰۹ ، تخته های دامن لاستیکی ما در آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، شیلی ، فیلیپین و غیره به فروش رسیده است. محصولات ما از محبوبیت زیادی در بازار جهانی برخوردار شدند. ما با مشتریان خود رابطه همکاری طولانی مدت و شغلی برقرار کرده ایم.
    با اصل "صداقت طلا است و کیفیت آن اساس است" به گرمی از دوستان بیشتری برای بازدید از شرکت ما استقبال می کنیم و از پرس و جو استقبال می کنیم.

    بستن