ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jiaotong Road ۳۳۶ , Sanmen , Taizhou , Zhejiang , China
  • درباره ما : کارخانه مهر و موم ژجیانگ سانمن در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد و بیش از ۳۶ سال است که محصولات آب بندی را تولید می کند. با بنیاد فنی عمیق و تجربه تولید فراوان ، ما برند خود را توسعه داده ایم که در بازار داخلی و خارجی از شهرت خوبی برخوردار است.کارخانه ما ۲۵۰۰۰ متر مربع مساحت با ۲۰،۰۰۰ متر مربع به عنوان کارگاه را پوشش می دهد و قادر به تولید ۱۰۰ میلیون قطعه مهر و موم در هر سال است. طی سال ۲۰۰۶ ، تعداد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه مهر و موم ژجیانگ سانمن در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد و بیش از ۳۶ سال است که محصولات آب بندی را تولید می کند. با بنیاد فنی عمیق و تجربه تولید فراوان ، ما برند خود را توسعه داده ایم که در بازار داخلی و خارجی از شهرت خوبی برخوردار است.
    کارخانه ما ۲۵۰۰۰ متر مربع مساحت با ۲۰،۰۰۰ متر مربع به عنوان کارگاه را پوشش می دهد و قادر به تولید ۱۰۰ میلیون قطعه مهر و موم در هر سال است. طی سال ۲۰۰۶ ، تعداد کارگران کارخانه به بیش از ۲۳۰ کارمند از جمله ۱۵ تکنسین و ۵ مهندس ارشد افزایش یافت. علاوه بر این ، کارخانه ما دارای تجهیزات پردازش کامل و ابزار دقیق و تجهیزات دقیق است که بیشتر از آلمان خریداری شده و در سراسر جهان در موقعیت رقابتی است.
    از سال ۱۹۹۵ ، ما شروع به معرفی فن آوری ، مواد و فرمول از آلمان ، ایالات متحده و ژاپن کردیم به طوری که تقریباً بزرگترین تولید کننده محصولات آب بندی در چین در سال ۱۹۹۸ شدیم. علاوه بر این ، ما همکاری طولانی مدت با چندین سازمان علمی و عالی آزمایشگاه های دانشگاه برای نگه داشتن کارخانه ما در چین.
    ما در محصولات آب بندی تخصص داریم ، دارای ۸ خط تولید است که به ما امکان تولید بیش از ۳۰،۰۰۰ محصول مختلف را می دهد. محصولات برجسته ما مهر و موم هیدرولیک و مهر و موم پنوماتیک است که عمدتا در خودرو ، مهندسی مکانیک ، هیدرولیک ثابت ، هیدرولیک متحرک ، پنوماتیک ، مهندسی انرژی سیال و مهندسی برق ، صنایع شیمیایی ، مهندسی فرآیند ، تجهیزات نفت و گاز و همچنین کشاورزی استفاده می شود. صنعت. علاوه بر این ، ما همچنین محصولات مهر و موم استاندارد بین المللی از جمله و غیره را ارائه می دهیم.
    محصول ما با کیفیت تحسین برانگیز و طراحی حرفه ای خود محبوب شده است. تا کنون ، خریداران اصلی شرکت و غیره هستند ... علاوه بر این ، محصولات ما به بیش از ۸۰ کشور مانند ایتالیا ، اسپانیا صادر شده است ، کانادا ، مالزی ، سوریه ، امارات و غیره.
    بیشتر موفقیت های ما به دلیل کنترل کیفیت بالای محصول و خدمات به موقع تحویل آن است و ما این سنت را ادامه خواهیم داد تا با اتخاذ مدیریت صفر نقص ، کنترل دقیق کیفیت تولید و بهبود مستمر در تولید ، تقاضای فنی و اقتصادی مشتریان را برآورده کنیم.

    بستن