ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۱۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۵۸۸, Jinhai Road, Pudong New Area, Shanghai, China
  • درباره ما : شرکت (شانگهای) با مسئولیت محدود پیشروترین تولید کننده ابزار هیدرولیک است و بزرگترین کارخانه تولید ابزار هیدرولیک را در چین دارد. از سال ۱۹۹۵ ، ما با موفقیت از کارخانه برای استفاده کردیم تا مارک خود را با محصولات و کارخانه های دارای گواهینامه ایجاد کنیم. ابزارهای هیدرولیک به بیش از ۴۰ کشور در بازار جهانی جهانی صادر شده است و با کیفیت قابل اعتماد ، خدمات پس از فروش عالی ، قیمت رقابتی و خدم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت (شانگهای) با مسئولیت محدود پیشروترین تولید کننده ابزار هیدرولیک است و بزرگترین کارخانه تولید ابزار هیدرولیک را در چین دارد. از سال ۱۹۹۵ ، ما با موفقیت از کارخانه برای استفاده کردیم تا مارک خود را با محصولات و کارخانه های دارای گواهینامه ایجاد کنیم. ابزارهای هیدرولیک به بیش از ۴۰ کشور در بازار جهانی جهانی صادر شده است و با کیفیت قابل اعتماد ، خدمات پس از فروش عالی ، قیمت رقابتی و خدمات بازاریابی حرفه ای.
    همیشه در ارائه پایدارترین و ایمن ترین ابزارهای هیدرولیکی به مشتریان و کمک به مشتریان برای دستیابی به حداکثر بازده با راه حل هیدرولیکی پیشنهادی ما بوده است. از محصولات محلی اصلی از بازار محلی چین و بازار بین المللی شهرت خوبی کسب می کند.

    بستن