ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۹#,Sixth Boxing Road,Economic-Technological Development Area,Beijing,P.R.China
  • درباره ما : شرکت فناوری پکن ، با تاسیس در سال ۲۰۰۶ ، از هفت شرکت تابعه کاملاً متعلق به دفتر مرکزی مستقر در منطقه توسعه اقتصادی-فناوری پکن تشکیل شده است. این تجارت ۳۲ منطقه اداری استانی در چین و بیش از ۵۰ کشور و منطقه خارجی را شامل می شود که دارای استاندارد تولید مدرن بیش از ۶۰،۰۰۰ مترمربع است.گروه صنعتی گروه صنعتی یکی از اولین مجامع تجاری در زمینه تجهیزات خرده فروشی نفت است که دارای تیم مدیریتی با ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری پکن ، با تاسیس در سال ۲۰۰۶ ، از هفت شرکت تابعه کاملاً متعلق به دفتر مرکزی مستقر در منطقه توسعه اقتصادی-فناوری پکن تشکیل شده است. این تجارت ۳۲ منطقه اداری استانی در چین و بیش از ۵۰ کشور و منطقه خارجی را شامل می شود که دارای استاندارد تولید مدرن بیش از ۶۰،۰۰۰ مترمربع است.
    گروه صنعتی گروه صنعتی یکی از اولین مجامع تجاری در زمینه تجهیزات خرده فروشی نفت است که دارای تیم مدیریتی با بیش از ۲۰ سال سابقه کار است. خود را وقف ارائه راه حلهای كامل برای ایستگاههای انرژی تجدید پذیر نفت و توسعه فعالیتهای گسترده در بخش انرژی می كند تا "تولید كننده تجهیزات مجهز به سوخت ، گاز و شارژ" باشد.
    با بهره مندی از سیستم فنی کامل و توانایی نوآوری مداوم ، بیش از ۱۰۰ حق اختراع ثبت شده ، حق چاپ نرم افزار رایانه ، فناوری اختصاصی و سایر حقوق مالکیت معنوی مستقل را مدیون است. سیستم تولید کاملا مطابق با استاندارد مدیریت کیفیت استاندارد مدیریت زیست محیطی ، استاندارد مدیریت اندازه گیری کار می کند. ظرفیت سالانه ۵۰۰۰۰ توزیع کننده سوخت ، شمع شارژ و سایر موارد است.
    دارای زنجیره تولید تجهیزات توزیع انرژی کامل است ، این بخش های خرده فروشی ، ذخیره سازی ، حمل و نقل و کنترل در صنعت نفت و انرژی های تجدیدپذیر را پوشش می دهد.
    سالهاست که با داشتن تجربه غنی جهانی ، به عنوان "تامین کننده عالی برای شرکت های ملی نفت" شناخته می شود. تأمین کننده تجهیزات نفتی در بیش از ۵۰ کشور و منطقه و همچنین برنده انحصاری پیشنهاد پروژه فناوری اطلاعات شرکت ملی نفت سودان است.
    گروه فرهنگ اصلی "یادگیری ، نوآوری ، عمل گرایی و کارآیی" را برای تبدیل شدن به یک مارک در کلاس جهانی حفظ خواهد کرد.

    بستن