ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۰, Xinghai Road, Lanhe, Nansha District, Guangzhou City, China.
  • درباره ما : یک تولید کننده پیشرو و صادر کننده قدرتمند با کیفیت بالا ، ماشین آلات ساخت شیشه دقیق مستقر در چین است. ما در زمینه طراحی ، ایجاد و ساخت ماشین آلات برای کلیه عناصر صنعت فرآوری شیشه تخصص داریم.ما ماشین آلات و ابزارهای تخصصی را برای تمام مراحل تولید شیشه ارائه می دهیم ، از جمله:- دستگاه لبه مستقیم شیشه ،- ماشین دو لبه شیشه ای مستقیم ،- دستگاه اریب شیشه ،- ماشین شیشه ای لبه گرد ،- ماشین مستقی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده پیشرو و صادر کننده قدرتمند با کیفیت بالا ، ماشین آلات ساخت شیشه دقیق مستقر در چین است. ما در زمینه طراحی ، ایجاد و ساخت ماشین آلات برای کلیه عناصر صنعت فرآوری شیشه تخصص داریم.
    ما ماشین آلات و ابزارهای تخصصی را برای تمام مراحل تولید شیشه ارائه می دهیم ، از جمله:
    - دستگاه لبه مستقیم شیشه ،
    - ماشین دو لبه شیشه ای مستقیم ،
    - دستگاه اریب شیشه ،
    - ماشین شیشه ای لبه گرد ،
    - ماشین مستقیم با تغییر زاویه ۴۵ درجه ،
    - دستگاه شیشه ای با شکل نامنظم ،
    - ماشین لباسشویی شیشه ای عمودی و افقی ،
    - ماشین حفاری شیشه ای عمودی و افقی ،
    - دستگاه شن و ماسه شیشه ،
    - ماشین های شیشه ای لمینیت ،
    - دستگاه حکاکی شیشه ،
    - دستگاه برش شیشه ،
    - دستگاه برش جت آب ،
    - کوره های خم شدن یا ذوب شدن حرارت ،
    - کاهش شاخه تولید ،
    - خط شیشه ای عایق ،
    - سایر ماشین آلات پردازش شیشه های عمیق.
    - با تجهیزات کامل از چرخ های شیشه ای با کیفیت عالی / ابزار الماس / بیت مته و غیره لوازم یدکی ظروف شیشه ای!
    برای نزدیک به یک دهه ، ما پشتیبانی فنی و راه حل ماشین آلات شیشه ای با کیفیت بالا از فروش ، خدمات ، نصب ، در سراسر جهان را ارائه داده ایم.
    شهرت غبطه ما طی سالهای متمادی از طریق تعهد در درک کامل نیازهای مشتریان و تهیه ماشین آلات با کیفیت و قیمت مناسب با دقت ساخته شده است.
    تیم ما از متخصصان بسیار واجد شرایط و قابل اعتماد به ما امکان می دهد تا به نیازهای خاص شما به موقع و آگاهانه پاسخ دهیم. ما برای تمام مراحل تولید شیشه از انتخاب تجهیزات از طریق نصب و راه اندازی واقعی پشتیبانی کامل و یک مرحله ای بین المللی ارائه می دهیم.
    سابقه موفقیت آمیز ما در فروش بین المللی به ما امکان می دهد تا نگرانی های مربوط به تدارکات ماشین آلات حمل و نقل به هر کشوری را پیش بینی و به حداقل برسانیم.
    علاوه بر سرزمین اصلی چین ، ما صادرات صادراتی و کمک به مشتریان مختلفی را در سراسر جهان از جمله: پرتغال ، اوکراین ، اوستریالیا ، برزیل ، مکزیک ، مالزی ، ونزوئلا ، هند ، روسیه ، ترکیه ، ایران ، پاکستان ، سریلانکا ارائه داده ایم. ، یمن ، بنگال ، جمهوری چک ، مصر ، اردن ، اکوادور ، مراکش ، موریس. لیست مشتریان رضایت ما ماهانه در حال رشد است.
    به عنوان یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای ماشین آلات شیشه ای ، همیشه فقط محصولات با کیفیت بالا را با صداقت ، اعتماد و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کند ، بنابراین هنگامی که ماشین آلات و ابزارها را از ما خریداری می کنید ، به طور مستقیم و به طور قطع محصولات با کیفیت عالی با قیمت رقابتی دریافت خواهید کرد ، علاوه بر هزینه ها و محافظت در برابر نقص و تقلب ، در وقت شما صرفه جویی می کند!
    چرا برای رفع نیازهای ماشین آلات شیشه سازی خود بیشتر صبر کنید؟
    امروز با یکی از متخصصین فروش انگلیسی زبان ما تماس بگیرید.

    بستن