ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۸۸, Chongshou West Road, Chongshou Town, Cixi District, Ningbo City, Zhejiang Province, China
  • درباره ما : واقع در جنوب خلیج ، چین ، در نزدیکی و شانگهای ، از حمل و نقل راحت لذت می برند ، یک شرکت یکپارچه علم و فناوری هستند. به طور حرفه ای در توسعه مهر و موم واشر و مواد مهر و موم ، تبلیغات و برنامه های کاربردی مش.محصولات اصلی واشر مارپیچ ، واشر حلقه اتصال ، واشر فلزی / غیر فلزی ، غیر آزبست ، اتصال ورق ، بسته بندی فلنج ، دستگاه آب بندی و غیره. محصولات آب بندی ما برای مقاومت در برابر درجه حرارت ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در جنوب خلیج ، چین ، در نزدیکی و شانگهای ، از حمل و نقل راحت لذت می برند ، یک شرکت یکپارچه علم و فناوری هستند. به طور حرفه ای در توسعه مهر و موم واشر و مواد مهر و موم ، تبلیغات و برنامه های کاربردی مش.
    محصولات اصلی واشر مارپیچ ، واشر حلقه اتصال ، واشر فلزی / غیر فلزی ، غیر آزبست ، اتصال ورق ، بسته بندی فلنج ، دستگاه آب بندی و غیره. محصولات آب بندی ما برای مقاومت در برابر درجه حرارت شدید ، فشار و تماس شیمیایی طراحی شده اند.
    چندین سال است که با مشارکت بسیاری از مشتریان پیشرو در سطح جهان کار می کند و در شرایط مختلف کار تجربه بالغ را جمع می کند. ما برای ارائه خدمات به سیستم مدیریت بدون خطا ، تجهیزات پیشرفته و همچنین تجربه بالغ اعتماد می کنیم. می تواند به موقع راه حل های فنی دقیق ، برتر و متنوعی را در اختیار شما قرار دهد.
    به طور مداوم سطح مدیریت را افزایش می دهد ، محصولات با کیفیت بالا ارائه می دهد ، و با موفقیت موفق به دریافت گواهینامه های می شود.
    محصولات ما به خوبی در بسیاری از مکان ها به فروش می رسند ، دقیقاً مانند آمریکای شمالی ، اروپا ، آسیای جنوب شرقی و غیره ... ما به گرمی از همه دوستان برای تجارت با ما استقبال می کنیم. لطفا تماس خود را از ما دریغ نکنید.

    بستن