ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Jiangsu Golden Sunshine Science & Education Equipment Group Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۵۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Jiangsu Province Baoying County Qiaodian Industrial Park
  • درباره ما : شرکت تجهیزات و دانش تجهیزات آموزشی طلایی آفتاب جیانگسو ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است ، واقع در یانگژو چین. و به یک تولید کننده حرفه ای تجهیزات تفریحی در محدوده کامل تبدیل شده است.پس از توسعه بیش از ۱۰ سال دارای ۴۰۰ کارمند و کارمند است. مساحت فعلی گیاه حدود ۵۰۰۰ متر مربع است. با ۵۰.۱ میلیون سرمایه ثبت شده. این دارای یک سرمایه شناور کافی کمتر از ۶۷ میلیون است و ارزش تولید رو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات و دانش تجهیزات آموزشی طلایی آفتاب جیانگسو ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است ، واقع در یانگژو چین. و به یک تولید کننده حرفه ای تجهیزات تفریحی در محدوده کامل تبدیل شده است.
    پس از توسعه بیش از ۱۰ سال دارای ۴۰۰ کارمند و کارمند است. مساحت فعلی گیاه حدود ۵۰۰۰ متر مربع است. با ۵۰.۱ میلیون سرمایه ثبت شده. این دارای یک سرمایه شناور کافی کمتر از ۶۷ میلیون است و ارزش تولید روزانه حدود ۶۰۰ هزار است. این شرکت با بیش از ۱۰ کارگاه نجاری ، قالب تزریق ، قالب گیری بادی ، قالب چرخشی ، آهن و غیره به یک شرکت خصوصی و جامع و متنوع تبدیل می شود. از این موارد به طور گسترده در مهد کودک ها ، مهد کودک ، مرکز خرید ، پارک ، مناطق مسکونی و سایر مراکز تفریحی استفاده می شود.
    همراه با نوآوری در فن آوری و اکتشاف انواع جدید ، ما همچنین جدیدترین مفهوم مدیریت و فرهنگ را اتخاذ می کنیم. این شرکت مفهوم مدیریت و شیوه های نوین شرکت را به طور فعال پیشنهاد می کند. با مفهوم مردم گرا ، هدف آن ایجاد یک شرکت مدرن با فناوری پیشرفته ، مدیریت علمی و استعدادهای درجه یک است.
    "کیفیت اول ، صداقت اساسی" اصل طلای آفتاب بوده است. با کیفیت خوب ، تحویل به موقع ، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش با ملاحظه ، ما شهرت خوبی برای محصولات خود از مشتری از خانه و خارج از کشور کسب می کنیم.

    بستن
محصولات
استخر آب گرم
ترکیب کوهنوردی نیمه دایره ای
غلتک بزرگ بهم چسبیده سه حلقه ای رنگی
بانی راکر
سرسره دامنه تپه چند منظوره نوع I
سرسره کوهنوردی چند منظوره
حیوانات تک سه رنگ
خروس سه رنگ
ترامپولین مربعی
بالا رفتن از تپه
تور بسکتبال
لوکوموتیو
استخر توپ مربعی
استخر توپ با چهارچوب لوله گالوانیزه
ترامپولین مربعی
نهنگ یائو یائو لو نوع B
الاکلنگ نهنگ
سرسره اسلاید شاد
تاب
الاکلنگ کارتونی
استخر پلاستیکی گرد اقیانوسی اسب
حلقه مته بازی پلاستیکی
فیل
جمع کننده اندام فوقانی