ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Suzhou Xiechang Environmental Protection Technology Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۴۳ Kuachun Road, Suzhou Industrial Park, Jiangsu Province
  • درباره ما : شرکت فناوری حفاظت از محیط زیست . تجهیزات جانبی. واحد عضو انجمن صنایع حفاظت از محیط زیست چین ، ۳۰ شرکت عضو کمیته حرفه ای حذف گرد و غبار و یکی از ۱۲ معاون مدیر است. محصولات پاک کننده گرد و غبار کیسه ای آن به طور گسترده ای در برق ، متالورژی ، مصالح ساختمانی ، سوزاندن زباله ، صنایع شیمیایی و سایر صنایع استفاده می شود. در دو دهه گذشته ، محصولات و خدمات این شرکت توسط کاربران سراسر کشور شناخته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری حفاظت از محیط زیست . تجهیزات جانبی. واحد عضو انجمن صنایع حفاظت از محیط زیست چین ، ۳۰ شرکت عضو کمیته حرفه ای حذف گرد و غبار و یکی از ۱۲ معاون مدیر است. محصولات پاک کننده گرد و غبار کیسه ای آن به طور گسترده ای در برق ، متالورژی ، مصالح ساختمانی ، سوزاندن زباله ، صنایع شیمیایی و سایر صنایع استفاده می شود. در دو دهه گذشته ، محصولات و خدمات این شرکت توسط کاربران سراسر کشور شناخته و تأیید شده است.
    در سال ۲۰۰۴ ، این شرکت با سرمایه گذاران هنگ کنگی برای سرمایه گذاری در کارخانه ای به مساحت ۲.۵ هکتار با مساحت ساخت بیش از ۲۰،۰۰۰ متر مربع در پارک صنعتی سوژو همکاری کرد. در سال ۲۰۱۱ ، این شرکت در ساخت یک کارخانه جدید با مساحت بیش از ۴۰،۰۰۰ یوان در کنار دریاچه یانگچنگ در پارک صنعتی سوژو سرمایه گذاری کرد. متر مربع تضمین محکمی برای توسعه پایدار شرکت است.
    کارخانه مدرن دارای تجهیزات پردازش پیشرفته ، سطح بالایی از قابلیت پردازش و پایبند به سیستم مدیریت صدور گواهینامه کیفیت است که باعث بهبود بیشتر قابلیت اطمینان کیفیت محصول می شود. تاکنون این شرکت دارای بیش از ۳۰ فناوری اختراع شده (از جمله شش اختراع اختراع شده) است و گواهینامه صدور گواهینامه محصول حفاظت از محیط زیست و تعدادی گواهینامه افتخاری را از سازمان حفاظت محیط زیست ایالتی دریافت کرده است. ، چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری ، پیشتاز صنعت است.
    این شرکت همیشه منابع انسانی را به عنوان مهمترین منبع استراتژیک در نظر می گیرد و به طور گسترده استعدادهایی را با مهارتهای مختلف استخدام و آموزش می دهد. ما با گردآوری متخصصین ارشد در صنعت ، تیمی متشکل از مهندسان بسیار ماهر داریم که وظیفه بهبود ، توسعه و خدمات محصول را بر عهده دارند و به کاربران در بهبود بهره وری تولید و صرفه جویی در هزینه ها کمک می کنند.
    مصمم است محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت را برای پیشگیری و کنترل آلودگی جوی ارائه دهد.

    بستن