ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۰۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۵۱۷, No. ۶۹۲ Zhongshan Road, Dalian
  • درباره ما : شرکت دالیان یینگو ، آموزشی ویبولیتین یک طراح و تولید کننده برجسته مهر و موم و محصولات لاستیکی با بیش از ۲۰ سال تجربه است. ما نیازهای صنایع بیشماری را از تحمل و خودرو تا شیرآلات و موتور ارائه می دهیم. این محصولات به بسیاری از کشورها صادر می شود و با استقبال خوبی روبرو شده است. بیش از هزاران مشتری با ما در ارتباط هستند.محصولات لاستیکی استاندارد ما شامل: مهر و موم بلبرینگ ، محصولات لاستیکی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دالیان یینگو ، آموزشی ویبولیتین یک طراح و تولید کننده برجسته مهر و موم و محصولات لاستیکی با بیش از ۲۰ سال تجربه است. ما نیازهای صنایع بیشماری را از تحمل و خودرو تا شیرآلات و موتور ارائه می دهیم. این محصولات به بسیاری از کشورها صادر می شود و با استقبال خوبی روبرو شده است. بیش از هزاران مشتری با ما در ارتباط هستند.
    محصولات لاستیکی استاندارد ما شامل: مهر و موم بلبرینگ ، محصولات لاستیکی شیر ، کیت حلقه ، حلقه ، حلقه ، حلقه ، مهر و موم روغن ، مهر پاک کن ، حلقه، مهر و موم میله ، مهر و موم پیستون ، سیم برق لاستیک و غیره
    محصولات لاستیکی قالب ریزی شده شامل: ماسک لاستیکی ، دمبن لاستیکی ، واشر لاستیکی ، واشر لاستیکی ، واشر باند شده با فلز لاستیک است. طبق نقشه مشتری می توانیم محصولات لاستیکی قالب سفارشی تولید یا طراحی کنیم.
    علاوه بر مهندسین حرفه ای و فروش بازاریابی ، ماشین های طراحی و آزمایش فنی زیادی نیز برای اطمینان از کیفیت و خدمات وجود دارند ، مانند نرم افزار طراحی ، کولیس ، پروژکتور پروفایل ، اتاق آزمایش کیور ، مقاومت در برابر ازن دستگاه تست شکل پذیری و غیره.
    علاوه بر این ، ما لاستیک های مختلفی را برای انتخاب شما داریم: و غیره به منظور پاسخگویی به نیاز شرایط مختلف تجارت و استاندارد حفاظت از محیط زیست ، با گواهینامه های خاص تأیید شده مانند ، لاستیک و غیره وجود دارد که می تواند رضایت مشتریان از کشورهای مختلف را فراهم کند. و ما همچنین کارخانه صدور گواهینامه هستیم.
    ما بهترین انتخاب شما برای آب بندی محلول هستیم.

    بستن