ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷, Kaitai Road, Jinnan Industrial Park, Nanzha, Jiangyin, Wuxi, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت جیانگ سو دو فلش نوار نقاله شرکت ، با مسئولیت محدود یک تولید کننده گواهینامه متخصص در تولید سیستم کامل تسمه نقاله ، از جمله غلتک های نقاله ، غلتک نوار نقاله ، قرقره بیکار ، تراش تسمه و سایر اجزای نقاله مرتبط است.شرکت ما اکنون بیش از ۱۰۰ نفر را در مساحت ۱۵۰،۰۰۰ متر مربع استخدام می کند. این شرکت با داشتن نیروی تولیدی قوی ، تجهیزات پیشرفته و امکانات آزمایش کامل ، ۱۵ سال تجربه تولید دارد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت جیانگ سو دو فلش نوار نقاله شرکت ، با مسئولیت محدود یک تولید کننده گواهینامه متخصص در تولید سیستم کامل تسمه نقاله ، از جمله غلتک های نقاله ، غلتک نوار نقاله ، قرقره بیکار ، تراش تسمه و سایر اجزای نقاله مرتبط است.
    شرکت ما اکنون بیش از ۱۰۰ نفر را در مساحت ۱۵۰،۰۰۰ متر مربع استخدام می کند. این شرکت با داشتن نیروی تولیدی قوی ، تجهیزات پیشرفته و امکانات آزمایش کامل ، ۱۵ سال تجربه تولید دارد. این می تواند از طریق نوآوری مستقل ، بهبود مستمر فرآیند تولید و توجه مداوم به بازرسی محصولات یک به یک برای ارتقا محصولات بیشتر و بیشتر ، قابلیت اطمینان و ثبات کیفیت محصول را بهبود بخشد.
    ما به عنوان یک کارخانه نوار نقاله تسمه نقاله ، غلتک هایی از ، قرقره هایی از و طول ارائه می دهیم. طولانی ترین خط نوار نقاله تسمه ای را با ۴ کیلو متر برای پروژه استخراج ذغال سنگ در شانشی تولید می کند و ما بزرگترین ظرفیت نوار نقاله معدن سنگ تراشی چین را با ظرفیت در استان جیانگشی تولید کردیم ، همچنین نوار نقاله لوله ۲ کیلو متر در استان لیائونینگ برای پروژه انرژی داریم. جهت تکمیل پروژه های تأمین اعتبار ، شهرت خوبی را در مورد اجزایی مانند غلتک ، قرقره ، تسمه ، براکت و غیره از همه مشتریان کسب می کند.
    تاکنون محصولات این شرکت به کانادا ، استرالیا ، نیوزیلند ، آلمان ، شیلی ، ژاپن ، کره ، مالزی ، فیلیپین ، خاورمیانه و غیره بوده است ، کیفیت آن به خوبی توسط مشتریان تأیید شده است. ما همیشه مشتاقانه منتظر کار با شما هستیم.

    بستن