ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Tongxiang Small Boss Special Plastic Products Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۶۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴۳۱, Tong Sheng Road, Tong Xiang Economic Development Zone, Tong Xiang City, Zhejiang Province, China
  • درباره ما : ویژه محصولات پلاستیکی شرکت. ، گیم در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد ، از یک کارخانه کوچک به تدریج به یک شرکت بزرگ نوآورانه تولید بزرگ با سه کارخانه توسعه یافته ، این کارخانه مساحت ۴۲۰۰۰ متر مربع ، منطقه ساخت و ساز تا ۶۸۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد ، ما ۳۲۲ کارمند داریم.در طول ۲۷ سال گذشته ، این شرکت در تحقیق و توسعه فرمولاسیون های پی وی سی ، نوآوری در پروفیل های اکستروژن پلاستیک و پردازش و تبدیل ماشین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ویژه محصولات پلاستیکی شرکت. ، گیم در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد ، از یک کارخانه کوچک به تدریج به یک شرکت بزرگ نوآورانه تولید بزرگ با سه کارخانه توسعه یافته ، این کارخانه مساحت ۴۲۰۰۰ متر مربع ، منطقه ساخت و ساز تا ۶۸۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد ، ما ۳۲۲ کارمند داریم.
    در طول ۲۷ سال گذشته ، این شرکت در تحقیق و توسعه فرمولاسیون های پی وی سی ، نوآوری در پروفیل های اکستروژن پلاستیک و پردازش و تبدیل ماشین آلات و تجهیزات متمرکز بوده است. این مجموعه مجموعه ای از فرایندهای توسعه محصول جدید را با محوریت تحقیق و توسعه فناوری ایجاد کرده است. از تحقیق و توسعه فرمول بندی گندله ، آزمایش مواد آزمایشگاهی ، توسعه قالب ، نوآوری ماشین آلات و تجهیزات ، تا تولید در مقیاس بزرگ از کارگاه های مشخصات اکستروژن. از فناوری اصلی مواد اولیه تا تولید انبوه پروفیل های کارگاهی ، این شرکت سیستم مدیریت کیفیت را پیاده سازی می کند و متعهد به اتحاد و همکاری با بخشهای مختلف برای ارائه خدمات حرفه ای و سریع به مشتریان است.
    در عین حال ، این شرکت سالانه میلیون ها یوان در تحقیق و توسعه فناوری سرمایه گذاری می کند و با آزمایشگاه های معروف دانشگاه ووهان و دانشگاه روابط همکاری خوبی برقرار می کند.

    بستن
محصولات
ترکیبات تشک ماشین PVC شفاف
شمع ورق وینیل شمع ورق پی وی سی
پانل براکت slatwall، سیستم ذخیره سازی دیوار گاراژ، slat wall، تخته slat، پانل دیوار slat
ترکیبات تشک حمام PVC شفاف
گلوله تشک حمام PVC شفاف
گرانول کفپوش PVC شفاف
گرانول حصیر ماشین پی وی سی
ترکیبات تشک ماشین PVC
گرانول تشک حمام PVC شفاف
ترکیبات کفپوش PVC
ترکیبات کفپوش PVC
گلوله کفپوش پی وی سی