ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No ۳, Huahai road, Jinhu County, HuaiAn City, JiangSu Province, China
  • درباره ما : گروه جیانگ سو در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و در جینهو ، شهری زیبا در استان جیانگ سو ، با مساحت ۵۷۰۰۰ متر مربع واقع شده است. دارای چهار شرکت شعبه است. در زمینه تولید و ساخت ماشین آلات محصولات بهداشتی یکبار مصرف تخصص دارد. یک کارخانه نمونه استاندارد برای تحقیق و تولید محصولات نهایی و همچنین ارائه خدمات آموزش فنی است. تحقیق و فروش مواد اولیه جدید محصولات بهداشتی . تجارت با هدف تهیه مواد اولیه و قطع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه جیانگ سو در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد و در جینهو ، شهری زیبا در استان جیانگ سو ، با مساحت ۵۷۰۰۰ متر مربع واقع شده است.
    دارای چهار شرکت شعبه است. در زمینه تولید و ساخت ماشین آلات محصولات بهداشتی یکبار مصرف تخصص دارد. یک کارخانه نمونه استاندارد برای تحقیق و تولید محصولات نهایی و همچنین ارائه خدمات آموزش فنی است. تحقیق و فروش مواد اولیه جدید محصولات بهداشتی . تجارت با هدف تهیه مواد اولیه و قطعات یدکی برای مشتریان در سراسر جهان است.
    از زمان تأسیس آن ، بیش از ۱۰۰۰ خط تولید نه تنها در چین ، بلکه در ۱۱۲ کشور و منطقه دیگر در اروپا ، آمریکا ، اقیانوسیه ، آسیا و آفریقا با موفقیت نصب شده است.
    تحقیق و توسعه پوشک بچه ، پوشک بزرگسال ، دستمال بهداشتی زنانه و بالشتک ، تشک مراقبت پزشکی و پد حیوان خانگی ، پد یکبار مصرف پستان ، استکر اتوماتیک و ۸ سری دیگر از بیش از ۸۰ مدل تجهیزات بهداشتی بر اساس نیاز مشتری تنظیم شده است.
    با داشتن فناوری فوق العاده ، کیفیت عالی محصول و خدمات پس از فروش عالی ، با موفقیت گواهینامه سیستم بین المللی کیفیت و گواهینامه را پشت سر گذاشت. محصولات این شرکت بیش از ۲۰۰ حق ثبت اختراع ملی به دست آورده و "مارک تجاری مشهور چین" ، "شرکت با تکنولوژی پیشرفته ملی" و بسیاری از عناوین افتخاری دیگر را از آن خود کرده است.
    شرکت خالص صنعتی ، زیرمجموعه گروه ، قصد دارد استعدادهای فنی پیشرفته را برای صنعت تربیت و تولید کند و مشکلات عملی تجربه و کمبود استعداد مشتریان را حل کند.
    در همان زمان ، دستمال های بهداشتی ثبت اختراع ، پوشک بچه ، پوشک بزرگسال و پد های بهداشتی گیاهان چینی تولید شده توسط با مفهوم طراحی منحصر به فرد و تجربه کاربری راحت ، توسعه صنعت را هدایت کرده است.
    تنها در صنعت محصولات بهداشتی چین است که تجهیزات ، مواد اولیه تحقیق و توسعه ، تولید محصولات نهایی و استعدادهای آموزشی را ادغام می کند.
    چینی ، جهانی ، از شما استقبال می کنند!

    بستن