ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Hangzhou Fuyang Huibo Hansway (BOWAY) Trading Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۸۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۱۲۱۶,GONGYUANXI ROAD, JINQIAO INDUSTRIAL PARK FUYANG, HANGZHOU,CHINA
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، ما ۲۰ سال تجربه در زمینه مطبوعات افست کوچک ، تجهیزات ساخت کارت هوشمند کوچک و متوسط ​​، تجهیزات اداری و تجهیزات پس از مطبوعات داریم.در آغاز ، فقط ۵ کارمند در یک کارخانه کوچک اجاره ای کار می کردند. در سال ۲۰۰۰ ، ما پایگاه تولید خود را از جمله یک ساختمان اداری ، یک مرکز پردازش فلزات ، دو کارگاه ، دو انبار قطعات یدکی و ۲ انبار محصولات نهایی ، با ۲۶۰۰۰ متر مربع ساخت ، ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، ما ۲۰ سال تجربه در زمینه مطبوعات افست کوچک ، تجهیزات ساخت کارت هوشمند کوچک و متوسط ​​، تجهیزات اداری و تجهیزات پس از مطبوعات داریم.
    در آغاز ، فقط ۵ کارمند در یک کارخانه کوچک اجاره ای کار می کردند. در سال ۲۰۰۰ ، ما پایگاه تولید خود را از جمله یک ساختمان اداری ، یک مرکز پردازش فلزات ، دو کارگاه ، دو انبار قطعات یدکی و ۲ انبار محصولات نهایی ، با ۲۶۰۰۰ متر مربع ساخت ، ایجاد کردیم. تیم تحقیق و توسعه حرفه ای ، تیم سازنده ، تیم ، تیم بازاریابی و تیم پس از فروش در شرکت ما ، تقریباً ۲۰۰ پرسنل ، همکاری نزدیک دارند.
    در سال ۲۰۰۱ ، محصولات ما به اندونزی ، سپس به خاورمیانه و آفریقا صادر شد. در سال ۲۰۰۵ ، محصولات اثبات شد و به تدریج وارد کانادا و کشورهای اروپایی شدند. در سال ۲۰۱۰ ، اثبات شد. اکنون محصولات ما تمام بازارهای بالغ و نوظهور را پوشش می دهد.
    ما برش کاغذ برقی ، برش کاغذ هیدرولیک ، ، ماشین تاشو ، برش کارت ویزیت ، دستگاه چین و سایر تجهیزات گرافیکی را تولید و عرضه می کنیم.
    کارکنان تجارت خارجی حرفه ای ، کارگاه بسته بندی کافی ، انبار اطمینان حاصل می کنند که ما می توانیم راه حل یک مرحله ای را به مشتریان خود ارائه دهیم. و ما به خوبی می توانیم خواسته های شما را درک کنیم و از سطح انتظار شما اطمینان حاصل کنیم.

    بستن