ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Jiangsu Suqing Water Treatment Engineering Group Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۷۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸۹ Changqing Road, Hetang,Changjing Town,Jiangyin, Jiangsu ۲۱۴۴۱۹
  • درباره ما : گروه سوقینگ (کارخانه شیمیایی آلی سابق جیانگین) در سال ۱۹۷۰ با سابقه ۵۰ ساله تاسیس شد. در حال حاضر ، شرکت ما یک شرکت فنی حرفه ای است که یکپارچه سازی تحقیق و توسعه ، تولید (رزین ، تجهیزات) ، پیمانکاری عمومی مهندسی ، فروش و خدمات و همچنین رئیس کارگروه استاندارد ملی رزین های تبادل یونی و معاون واحد واحد انجمن رزین های تبادل یونی چین. سوقینگ در دو دهه گذشته همیشه پیشگام و رهبر صنعت رزین های ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه سوقینگ (کارخانه شیمیایی آلی سابق جیانگین) در سال ۱۹۷۰ با سابقه ۵۰ ساله تاسیس شد. در حال حاضر ، شرکت ما یک شرکت فنی حرفه ای است که یکپارچه سازی تحقیق و توسعه ، تولید (رزین ، تجهیزات) ، پیمانکاری عمومی مهندسی ، فروش و خدمات و همچنین رئیس کارگروه استاندارد ملی رزین های تبادل یونی و معاون واحد واحد انجمن رزین های تبادل یونی چین. سوقینگ در دو دهه گذشته همیشه پیشگام و رهبر صنعت رزین های تبادل یونی چین بوده است. شرکت ما دارای گواهینامه ملی سیستم مدیریت مالکیت معنوی است. : سیستم مدیریت کیفیت سیستم مدیریت محیط زیست ؛ سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی به طور متوالی. در همان زمان ، ما همچنین به طور پی در پی تعدادی افتخار کسب کردیم ، از جمله علائم تجاری معروف چینی. محصولات مارک معروف استان؛ شرکت فناوری پیشرفته استان ؛ مرکز فناوری سازمانی در سطح استان ؛ "سازمانی که از اعتبار قرارداد برخوردار است و قابل اعتماد" است. شرکت در سطح اعتبار بانک ؛ رزین تبادل یونی و جاذب رزین جاذب مرکز تحقیقات فناوری استان؛ رزین های آب و آشامیدنی ما گواهینامه را از انجمن بهداشت آمریکا به دست آوردند. تصویب آب آشامیدنی و بهداشت مواد غذایی استان جیانگ سو رزین تصفیه میعانات ، رزین پودر ، رزین گلایکول دلدئید و سایر محصولات به طور متوالی هشت گواهینامه ثبت اختراع ملی چین و بیست و سه گواهینامه ثبت اختراع جدید ابزار چین را به دست آورده اند. علاوه بر این ، رزین های تصفیه میعانات ، تصفیه میعانات عنوان محصولات پیشرفته استان را بدست آورده اند. رزینهای با درجه حرارت بالا تصفیه میعانات تصفیه میعانات عنوان محصولات تبدیل دستاوردهای علمی و فنی شهرداری را بدست آورده اند.
    در مورد رزینهای تبادل یونی ، در حال حاضر دارای سه پایگاه عمده تولیدی در است ، با بیش از ۲۵۰ کارمند ، از جمله ۴ پزشک ، ۲۰ تکنسین ارشد و بیش از ۱۵۰ مدیر و کارمند با عناوین متوسط. با مساحت ۳۸۰،۰۰۰ متر مربع (شامل ۱۲۰،۰۰۰ متر مربع پارک زیست محیطی ) ، دارایی خالص شرکت ما بیش از ۸۰۰ میلیون است. در همان زمان ، شرکت ما بیش از ۳۰۰ نوع و مشخصات رزین های تبادل یونی و رزین های ویژه با تولید سالانه ۶۰،۰۰۰ تن تولید می کند. به ویژه ، محصولات ما معمولاً در صنایع مختلف چین استفاده می شود ، بیش از ۴۵٪ از سهم بازار و همچنین ۷۰٪ از سهم بازار شرکتهای بزرگ بزرگ و بزرگ چین را اشغال می کند. علاوه بر این ، محصولات ما در بیش از ۸۰ کشور و منطقه با بیش از ۱۸۰ مشتری به فروش می رسد. بنابراین ، شرکت ما به عنوان یک قهرمان پنهان در صنعت رزین بزرگ شده است. امروزه محصولات ما در زمینه های صنعت برق ، نفت ، صنایع شیمیایی ، صنایع شیمیایی ذغال سنگ ، داروسازی ، مواد غذایی ، تخمیر ، متالورژی ، حفاظت از محیط زیست ، الکترونیک و منسوجات سبک و غیره نقش دارند.
    شرکت ما به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و پیگیری پروژه های مهندسی درجه یک و استاندارد بالا ، انواع کلاهک های آب ضد زنگ ، توپی های توخالی چند طرفه ، توپ های تحت پوشش مایع ، توپ های سفید بی اثر و آب مربوط به آن را تولید کرده است. دستگاه های توزیع ، و دارای کارخانه های تولید تجهیزات با توانایی تولید و پردازش سالانه ۱۰ هزار تن ورق فولادی است. در همان زمان ، دارای تیم های کاری با تجربه درجه یک در طراحی ، اتوماسیون ، نصب و راه اندازی و پیمانکاری عمومی مهندسی است ، بنابراین ما توانایی خوبی در ارائه پشتیبانی فنی قابل اطمینان تر از مشتریان در ساخت پروژه های جدید داریم. .
    همیشه به تفکر ابتکاری "محصول من بهتر است اگر دیگران همان محصول را تولید کنند ، یا من اگر دیگران این محصول را تولید نکنند" محصول را دنبال می کنم. چنین روحیه کارآفرینی "همه چیز از صفر شروع می شود ، همه چیز برای آینده ای روشن". فرهنگ سازمانی "فداکاری ، عشق به موقعیت و عقلانیت" ؛ مفاهیم توسعه "دویدن کوچک ، بدون توقف ، پیشرو باشد". متعهد به ایجاد شادی و ثروت بیشتر برای تعداد زیادی از کاربران و بشر و جامعه است.

    بستن