ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Bailong West Road, Shengao, Jiangyan, Taizhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : که در اکتبر سال ۱۹۹۴ پیدا شد.شرکت ما عمدتا در تولید ، پروفیل ، قطعات ترمینال و محصولات لوازم جانبی مرتبط فعالیت می کند. محصولات ترمینال و لوازم جانبی مانند: انواع عایق های کامپوزیت ، لاستیک سیلیکون ، اتصالات عایق ، اتصالات خط و غیره. فایبرگلاس اپوکسی هسته ما به عنوان اتصال میانی تولید می شود و قطعات عایق به طور گسترده ای در همه زمینه ها و انواع مختلفی از عایق های کامپوزیت تولید می شود. پ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    که در اکتبر سال ۱۹۹۴ پیدا شد.
    شرکت ما عمدتا در تولید ، پروفیل ، قطعات ترمینال و محصولات لوازم جانبی مرتبط فعالیت می کند. محصولات ترمینال و لوازم جانبی مانند: انواع عایق های کامپوزیت ، لاستیک سیلیکون ، اتصالات عایق ، اتصالات خط و غیره. فایبرگلاس اپوکسی هسته ما به عنوان اتصال میانی تولید می شود و قطعات عایق به طور گسترده ای در همه زمینه ها و انواع مختلفی از عایق های کامپوزیت تولید می شود. پروفیل ها و عایق های کامپوزیت به طور گسترده ای در انرژی الکتریکی ، الکترونیک ، راه آهن الکتریکی ، ساخت و ساز ، خودرو و زمینه های حفاظت از محیط زیست استفاده می شود. محصولات به طور گسترده در آمریکای شمالی و جنوبی ، آفریقا ، آسیا ، اروپا و غیره مانند ایالات متحده آمریکا ، کنیا ، کره ، هند ، ویتنام ، ایران ، روسیه ، آلمان ، رومانی و سایر کشورها و مناطق وسیع در کشور ما فروش می شود. آنها در حال تبدیل شدن به یک چاه هستند تامین کننده ناشناخته برای محصولات عایق بندی در جهان.
    ما یک سیستم تضمین کیفیت دقیق ، تجهیزات تولید درجه یک و ابزار بازرسی ، و چندین فرد با استعداد فنی داریم.
    کیفیت محصولات ما مطابق با و غیره استاندارد بین المللی و استانداردهای مربوط به صنعت برق ملی است. به طور متوالی ما "استان جیانگ سو کاربران با کیفیت اطمینان ، رضایت شرکت معتبر "و" مارک قابل اعتماد با کیفیت استان جیانگ سو "،" تامین کننده مجاز تولید کننده چینی "صادر شده توسط . همه محصولات مورد علاقه مشتریان ما هستند.
    ما قبلاً بیش از ۲۰ سال با تلاشهای بی وقفه مقیاس خاصی داشته ایم. در حال توسعه تا به حال ، مساحت کارخانه ۲۵۰۰۰ متر مربع را پوشش می دهد ، مساحت ساختمان بیش از ۱۵۲۰۰ متر مربع است. ما تجهیزات تمام اتوماتیک را از شرکت کلاس جهانی وارد کردیم و تجهیزات تولید مقره کامپوزیت. هسته فایبرگلاس اپوکسی ، مجموعه کاملی از مونتاژ تولید عایق کامپوزیت لاستیک سیلیکون دارای مجموعه ای از سیستم مدیریت کیفیت منحصر به فرد است.
    همانطور که در یک رقابت شدید و شدید تر در بازار ، ما موج ها را در دندان طوفان بازی خواهیم کرد. جمع آوری فن آوری پیشرفته ، ساخت محصولات قدرت با کیفیت بالا ایده ما است ، دستیابی به رضایت مشتری هدف ما ، پیگیری پیشرو است همتا هدف ما است. ما صمیمانه امیدواریم که از دوستان جدید و قدیمی خود در داخل و خارج از کشور مراقبت و حمایت کنیم. برای توسعه پایدار صنعت مواد عایق برای ایجاد آینده و پیشرفت بیشتر با هم.
    ما صمیمانه از شما استقبال می کنیم و به ما راهنمایی می کنیم.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
هسته فایبرگلاس اپوکسی
هسته فایبرگلاس اپوکسی
اتصالات انتهایی فلزی
اتصالات انتهایی فلزی
سری مقره
سری مقره
سری مقره
سری مقره
سری مقره
سری مقره
سری مقره
سری مقره