ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Wuwei Road ۶۸#, Pengfu Community, Lukou Street, Jiangning District, Nanjing City, Jiangsu Province, China.(۲۱۱۱۵۶)
  • درباره ما : یک طراح و تولید کننده حرفه ای است که مخصوصاً در انواع محصولات ، پیچ و مهره ، میلگرد فعالیت می کند.با داشتن برخی تجهیزات پیشرفته و گروهی از پرسنل عالی ، می تواند محصولات عمده از جمله پروفیل های استاندارد ، پروفیل های غیر استاندارد ، گریتینگ های خاردار ، سیستم هندریل ، سیستم نردبان و غیره را طراحی و تولید کند.علاوه بر موارد فوق ، می توان پیچ و مهره های پلاستیکی تقویت شده با الیاف ، میلگرد ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک طراح و تولید کننده حرفه ای است که مخصوصاً در انواع محصولات ، پیچ و مهره ، میلگرد فعالیت می کند.
    با داشتن برخی تجهیزات پیشرفته و گروهی از پرسنل عالی ، می تواند محصولات عمده از جمله پروفیل های استاندارد ، پروفیل های غیر استاندارد ، گریتینگ های خاردار ، سیستم هندریل ، سیستم نردبان و غیره را طراحی و تولید کند.
    علاوه بر موارد فوق ، می توان پیچ و مهره های پلاستیکی تقویت شده با الیاف ، میلگرد با مشخصات و عملکردهای مختلف را نیز تولید کرد. همراه با ستهای همسان مانند سینی و مهره های قفل شده.
    با اطمینان از مزیت مطلق بازار فناوری ، طراحی محصول و کنترل هزینه ، با پرسنل تحقیق و توسعه توافق کرده است. علاوه بر این ، سیستم کنترل کیفیت مشتریان را با کیفیت پایدار محصولات تضمین می کند.
    این کارخانه فقط ۱۰ کیلومتر با فرودگاه نانجینگ فاصله دارد و ۸۰ کیلومتر با بندر دریایی نانجینگ فاصله دارد. در حمل و نقل زمینی ، دریایی و هوایی بسیار راحت است.
    مهمانان داخل و خارج از کشور به گرمی از مذاکره و سفارش استقبال می کنند. طراحی و مشخصات شما مطلوب است. ما می خواهیم بهترین قیمت و خدمات را به شما ارائه دهیم. لطفا برای ارتباط با ما راحت باشید.

    بستن
محصولات
پرتو FRP
گریتینگ های پالترود شده
سیستم نرده FRP
راد Pultruded
کانال پراکنده
FRP I Beam
لوله دنده FRP
FRP T&Y Profile
پروفیل های فایبرگلاس
کنترلرهای قابل برنامه ریزی 2
کنترلرهای قابل برنامه ریزی 4
کنترلرهای قابل برنامه ریزی 7