ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Qingdao Vital Construction and Building Materials Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۴۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۸ Hongkong Middle Road, Qingdao, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت ، آموزشی ویبولیتین ، پس از چندین سال توسعه مداوم و بزرگواری ، به یک تولید کننده و تولید کننده حرفه ای شیشه در چین تبدیل شده است. ما درگیر رفع نیازهای مختلف مشتری برای شیشه هستیم. این شما را قادر می سازد تا طیف کاملی از محصولات را با قیمت های رقابتی و کیفیت بالا ، از جمله شیشه شناور رایگان ، شیشه شناور فوق العاده رایگان ، شیشه شناور مات ، شیشه بازتابنده ، شیشه طرح دار ، شیشه لمینت ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، آموزشی ویبولیتین ، پس از چندین سال توسعه مداوم و بزرگواری ، به یک تولید کننده و تولید کننده حرفه ای شیشه در چین تبدیل شده است. ما درگیر رفع نیازهای مختلف مشتری برای شیشه هستیم. این شما را قادر می سازد تا طیف کاملی از محصولات را با قیمت های رقابتی و کیفیت بالا ، از جمله شیشه شناور رایگان ، شیشه شناور فوق العاده رایگان ، شیشه شناور مات ، شیشه بازتابنده ، شیشه طرح دار ، شیشه لمینت ، شیشه خو ، شیشه اسید اچ ، شیشه لوور ، آینه و غیره. ما در آن قسمت فعال شده ایم که می خواستیم چیزهای بیشتری ایجاد کنیم.
    محصولات ما به ۳۵ شهر ، استان و مناطق خودمختار در داخل کشور و همچنین به بیش از ۸۰ کشور و منطقه در آفریقا ، آمریکای جنوبی ، اروپا ، آسیا و غیره فروش خوبی دارند. برای مسکونی ، استفاده های معماری ، خودرو و تزئینی را ارائه دهید. طیف گسترده ای از رنگ ها و گزینه های سفارشی سازی ، تصمیم گیری در مورد خرید شیشه از یک تامین کننده را حتی ساده تر می کند.
    ما همچنان که دستاوردهای را مبتنی بر یکپارچگی ، ایجاد و حفظ می کنیم ، اصرار می ورزیم. با ارتقا مارک سودمند ، شیشه های حیاتی را تجسم کنید ، و این لیوان را به جامعه ای ارائه می دهد که می تواند از نظر کیفیت ، تزئین ، محیط و صرفه جویی در مصرف انرژی به عنوان هدف ما باشد. هرگز برای ارائه کیفیت و خدمات عالی ، تجارت کمال را با یک کل در داخل متوقف نکنید. کیفیت سکونت و زندگی بشر ، پوشش جامعه هماهنگ را بهبود ببخشید. بگذارید دست در دست هم دهیم: بیش از حد انتظار ، تحقق بخشیدن شگفت انگیزها با هم.

    بستن