ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸۳۹ ۸th Rd.۱st Ave.Binhai Garden Wenzhou,ECO.&TEC.Development Zone,Zhejiang Province ۳۲۵۰۲۵,China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات تصفیه آب ، با مسئولیت محدود تولید کننده حرفه ای انواع سیستم های تصفیه آب صنعتی است. ما یک شرکت مهندسی هستیم که تحقیقات فناوری ، توسعه ، طراحی ، تولید ، نصب و آموزش پرسنل را با هم ادغام می کند.ما با به کارگیری تکنسین های مهندسی که دارای تجربه گسترده هستند ، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از طریق غذا ، لبنیات ، بیولوژیکی آشامیدنی و داروخانه ، دیگ بخار ، دم ، الکترونیکی ، الکتر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات تصفیه آب ، با مسئولیت محدود تولید کننده حرفه ای انواع سیستم های تصفیه آب صنعتی است. ما یک شرکت مهندسی هستیم که تحقیقات فناوری ، توسعه ، طراحی ، تولید ، نصب و آموزش پرسنل را با هم ادغام می کند.
    ما با به کارگیری تکنسین های مهندسی که دارای تجربه گسترده هستند ، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از طریق غذا ، لبنیات ، بیولوژیکی آشامیدنی و داروخانه ، دیگ بخار ، دم ، الکترونیکی ، الکتروپلات لوازم برقی ، چرم ، چاپ و در حال مرگ ، رنگ ، مواد شیمیایی و درمان سطح خدمات به مشتریان ارائه دهیم. ما تجهیزات تصفیه آب را با نیازهای مختلف ، مانند نوشیدن آب خالص ، آب تصفیه آب معدنی و آب متصاعد کننده و سایر تجهیزات صنعتی آب دی یونی تأمین می کنیم.

    بستن