ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸۸ Jiangzhang Road,Tongzhou District,Nantong City,Jiangsu Province,China
  • درباره ما : شرکت پلاستیک جیانگ سو . ، در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، یک شرکت علمی و فناوری خصوصی در سطح استان است که در تولید و فروش انواع محافظت از محیط زیست ، فیلم و ذرات پلاستیکی تخصص دارد. این شهر در شهر چوانجیانگ ، منطقه تونگژو ، شهر نانتونگ ، استان جیانگ سو واقع شده است.مساحت این شرکت حدود ۱۲۰،۰۰۰ متر مربع است و بیش از ۴۵۰ کارمند دارد که در این بین بیش از ۳۰٪ پرسنل فنی و مدیریتی حرفه ای هستند. این شرک ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پلاستیک جیانگ سو . ، در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، یک شرکت علمی و فناوری خصوصی در سطح استان است که در تولید و فروش انواع محافظت از محیط زیست ، فیلم و ذرات پلاستیکی تخصص دارد. این شهر در شهر چوانجیانگ ، منطقه تونگژو ، شهر نانتونگ ، استان جیانگ سو واقع شده است.
    مساحت این شرکت حدود ۱۲۰،۰۰۰ متر مربع است و بیش از ۴۵۰ کارمند دارد که در این بین بیش از ۳۰٪ پرسنل فنی و مدیریتی حرفه ای هستند. این شرکت از نظر اندازه و محبوبیت رو به رشد است و در استان جیانگ سو در صنعت مشابه پیشتاز است. در حال حاضر ، این شرکت دارای ۱۱ خط تولید نورد فیلم پی وی سی ، ۲ خط تولید ، ۱ خط چاپ هشت صفحه ای ، ۳ خط تولید گرانول پزشکی و مدنی است و انواع فیلم های شفاف ویژه پیشرفته ، فیلم های فوق العاده شفاف ، فیلم های رنگی را تولید می کند و سایر محصولات ، با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰۰۰۰ تن. چندین بار افتخار "مالیات دهنده بزرگ" ، "سرباز نمونه سرمایه گذاری کل صنعت" و "بهترین شرکت اعتباری" را به خود اختصاص داده است و توسط داخلی به عنوان "شرکت و "شرکت همکاری بانک و شرکت" رتبه بندی شده است. موسسات اعتباری
    طی ۲۰ سال گذشته ، این شرکت تجهیزات و فن آوری پیشرفته تولیدی را از تایوان ، آلمان و ایالات متحده معرفی کرده است. ایجاد و بهبود سیستم مدیریت کیفیت و مالکیت معنوی ؛ اجرای پروژه های توزیع حق ثبت اختراع و ترویج استراتژی نام تجاری ؛ استخدام اساتید و ناظران دکترا به عنوان مهندس ارشد شرکت جهت راهنمایی نوآوری های علمی و فناوری بنگاه اقتصادی ؛ این شرکت مرکز فناوری مهندسی ، مرکز فناوری شرکت و غیره را ساخته است. محصولات ما نه تنها در بازار داخلی محبوب هستند ، بلکه به آمریکای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی ، آفریقا و جاهای دیگر صادر می شوند.
    این شرکت همیشه به مفهوم مدیریت "نوآوری مستقل ، توسعه واقع گرایانه و توسعه بلند مدت" پایبند بوده و به هدف مدیریت "یکپارچگی ، عمل گرایی ، کارآیی و برد-برد" ، کاوش مداوم و نوآوری و ارائه بهترین خدمات به تعداد گسترده ای از مشتریان.

    بستن
محصولات
فیلم های فوق شفاف