ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No ۷۸, Donglin South Street, Zhifu District, Yantai City, Shandong,Province of China, ۲۶۴۰۰۴
  • درباره ما : شرکت پلی یورتان، با مسئولیت محدود ، در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، برای بیش از بیست سال به یک شرکت سهامی مدرن تبدیل شده است ، که تحقیق ، توسعه ، تولید و بهره برداری از سری محصولات فوم پلی اورتان سفت و سخت را دارد.محصولات عمدتا در ساخت پلی اتیلن جامد فوم ، پلیمریک ، پلی اتیلن پایه ، بازدارنده شعله ، کاتالیزور ، پانل عایق دیواری خارجی و سازه های عایق پاشش فوم سفت و سخت کار می کنند. سری محصولات پلی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پلی یورتان، با مسئولیت محدود ، در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد ، برای بیش از بیست سال به یک شرکت سهامی مدرن تبدیل شده است ، که تحقیق ، توسعه ، تولید و بهره برداری از سری محصولات فوم پلی اورتان سفت و سخت را دارد.
    محصولات عمدتا در ساخت پلی اتیلن جامد فوم ، پلیمریک ، پلی اتیلن پایه ، بازدارنده شعله ، کاتالیزور ، پانل عایق دیواری خارجی و سازه های عایق پاشش فوم سفت و سخت کار می کنند. سری محصولات پلی اتیلن جامد سفت و سخت محصولات پیشرو ما در سراسر جهان فروخته شده است که به طور گسترده ای در سردخانه ، دستورالعمل ساختمان ، آبگرمکن خورشیدی ، یخچال ، فریزر ، درب سردخانه ، ظرف یخچال ، خطوط لوله نفت و مواد شیمیایی ، مخزن عایق بندی و انواع درب گاراژ ، زمینه های عایق صوتی درب ضد سرقت و غیره
    در عین حال ، ما ارائه دهنده خدمات پشتیبانی برای شرکت هستیم. ما همچنین بهترین توزیع کننده خوب شرکت پلی یورتان ، آموزشی ویبولیتین هستیم. در عین حال ، ما توزیع کنندگان درجه یک تجهیزات مایع شرکت ایالات متحده آمریکا در بازار چین هستیم.
    شرکت ما در آگوست ۲۰۰۸ کارخانه شعبه خود را در شهر دالیان از استان لیائونینگ تاسیس کرد که ۲۴۰۰۰ متر مربع مساحت داشت. این مرکز به پایگاه تولید و خدمات برجسته ای برای مواد کف سفت و سخت پلی اورتان در منطقه شمال شرقی چین تبدیل شده است.
    شرکت ما در اکتبر ۲۰۰۹ کارخانه شعبه خود را در شهر در استان شاندونگ جنوبی تأسیس کرد ، که خدمات سریعتر پشتیبانی و پشتیبانی از مشتریان مناطق شرقی ، جنوبی ، شمال غربی چین را فراهم می کند.
    در سال ۲۰۱۳ ، شرکت ما کارخانه شعبه را تاسیس کرد ، این تولید را در ژوئیه ۲۰۱۴ قرار داده است. این خط تولید بالغ تر خواهد بود ، تحقیق در بازار بسیار بزرگتر خواهد بود.
    در حال حاضر ، شرکت ما در حال انجام تحقیقات برای تحقیقات سرمایه گذاری در جنوب و شمال غربی چین به منظور سرعت بخشیدن به صنعت و طرح کانال ، طرح طرح برای توسعه.
    به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار ، شوندا نمایندگی و شبکه های خدمات پس از فروش را در مناطق اصلی چین مانند جینان ، ویهای ، لینئی ، دالیان ، جینژو ، هاربین ، ژنگژو ، فوجیان ، نانجینگ ، هفی ، ووهان راه اندازی کرده اند. ، سین کیانگ و جاهای دیگر. فروش مخفف در کل کشور پوشش داده شده است. شوندا محصولات و خدمات مناسب و با کیفیتی را به مشتریان ارائه خواهد داد.
    "یکپارچگی ، مسئولیت ، احترام ، خدمات" ایده اصلی شرکت ما است ، با توجه به فن آوری عالی ما ، محصولات درجه یک و خدمات عالی ما ، راه حل کامل ضد زنگ و عایق پلی اورتان را به مشتریان ارائه می دهد. ما می خواهیم به نیرویی برای احیای مجدد صنعت پلی یورتان چین کمک کنیم.

    بستن
محصولات
ترکیب پلیول SD1133
ترکیب پلیول SD1233
ترکیب پلیول SD1332
Polyol SD1433
SD3133 پنل صورت نرم پیوسته
پنل دیسونتینووس SD2232
خط لوله روش دو مرحله ای SD2102
ترکیب Polyol SD2502 برای خورشیدی
ساندویچ پانل PU Softface
ساندویچ پانل استیل رنگی PU
فوم بلوک PU
ادغام تزئینی عایق حرارتی