ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Beijing Hong Yun Xi International Trade Company Limited
  • تعداد بازدید : ۳۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۲۲۱۳,Second floor No ۵ building, No.۱۱ Yingbin South Road Huai Rou District, Beijing,China
  • درباره ما : پکن هنگ یون شی شرکت تجارت بین المللی محدود یک شرکت خصوصی با فن آوری بالا است ، دفتر مرکزی آن در پکن واقع شده است. شعبات یا دفاتر نمایندگی در استان های هئی بی و شان دونگ هستند. ما محصولاتی مانند مواد کامپوزیت صنعتی و محصولات شیمیایی را تولید و صادر می کنیم.به منظور افزایش رقابت شرکت ، ما عمدتا در پردازش محصولات لوله ، کشتی ، برج و سایر محصولات غیراستاندارد با مشخصات مختلف عمیق هستیم. محصو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    پکن هنگ یون شی شرکت تجارت بین المللی محدود یک شرکت خصوصی با فن آوری بالا است ، دفتر مرکزی آن در پکن واقع شده است. شعبات یا دفاتر نمایندگی در استان های هئی بی و شان دونگ هستند. ما محصولاتی مانند مواد کامپوزیت صنعتی و محصولات شیمیایی را تولید و صادر می کنیم.
    به منظور افزایش رقابت شرکت ، ما عمدتا در پردازش محصولات لوله ، کشتی ، برج و سایر محصولات غیراستاندارد با مشخصات مختلف عمیق هستیم. محصولات به آمریکا ، ژاپن ، فیلیپین ، اندونزی ، روسیه ، کانادا ، استرالیا و غیره صادر شده است.
    هونگ یون شی "همیشه بر موقعیت های مشتری تمرکز می کنند. با توجه به نگرش مثبت و دانش حرفه ای ، کارکنان ما می توانند محصولات به موقع و دقیق و خدمات کامل را به مشتریان در سراسر جهان ارائه دهند.
    ما همیشه به مفهوم "مطالعه ، نوآوری ، تنظیم و مسئولیت" پایبندیم. ما مایل به ارائه روش ساخت درجه یک ، محصولات عالی و خدمات کارآمد به مشتریان خود هستیم.
    ما صمیمانه از مهمانان از سراسر جهان برای بازدید و همکاری با ما استقبال می کنیم!

    بستن
محصولات
فیلم رهاسازی پلی استر
تشک فایبر گلاس
روینگ فایبر گلاس
پارچه پلی استر
رشته های خرد شده
پارچه فایبر گلاس