ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۹۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶۱۲ West Changjiangxi Road, Shushan District, Hefei,Anhui, China
  • درباره ما : تولید کننده و صادر کننده رنگدانه های اثر ویژه است. ما بیش از ۱۵ سال در صنعت پوشش و چاپ با تجربه و فعال هستیم. ما با توسعه رنگدانه های نوآورانه ، فن آوری جدید و مواد جدید به مردم در زندگی زیبا و شیک کمک می کنیم. پایگاه تولید ما بیش از ۱۰۰ کارگر دارد و می تواند سالانه رنگدانه مروارید و پودر براق تولید کند.ما مرکز تحقیق و توسعه بین المللی و آزمایشگاه های پیشرفته در اروپا و ایالات متحده آمری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده و صادر کننده رنگدانه های اثر ویژه است. ما بیش از ۱۵ سال در صنعت پوشش و چاپ با تجربه و فعال هستیم. ما با توسعه رنگدانه های نوآورانه ، فن آوری جدید و مواد جدید به مردم در زندگی زیبا و شیک کمک می کنیم. پایگاه تولید ما بیش از ۱۰۰ کارگر دارد و می تواند سالانه رنگدانه مروارید و پودر براق تولید کند.
    ما مرکز تحقیق و توسعه بین المللی و آزمایشگاه های پیشرفته در اروپا و ایالات متحده آمریکا داریم. هدف ما این است که رهبر مد رنگدانه های اثر در جهان باشیم. ما به مشتریان خود کمک می کنیم تا محصول خود را ارتقا دهند ، ارزش محصول خود را اضافه کرده و محصول خود را رقابتی تر و متمایز کنند.
    ما در حال حاضر در بازارهای اروپا ، آمریکای شمالی و جنوبی ، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه شرکت می کنیم. تیم مجرب ما در درک این بازارهای کلیدی تخصص دارد و به نیازهای منحصر به فرد شما اهمیت می دهد. قوی و زنجیره تامین ایمن اطمینان شما از کیفیت پایدار و رنگ ثابت است.

    بستن
محصولات
AS 8900 میکا مصنوعی سوپر اسپارکل نقره ای سفید مرواریدی
پیگمنت مروارید مبتنی بر میکا ساتن ظریف AS 111 Rutile
پودر پیگمنت مروارید میکای سفید نقره ای AS 118 High Flash
گرد و غبار رنگدانه مروارید براق سفید درخشان AS 119
پودر پیگمنت براق با اثر مروارید طلایی ملایم ساتن دوستدار محیط زیست
رنگدانه مروارید براق فلزی قرمز شراب روشن عالی
تولید کننده پیگمنت ویژه اثر مروارید مصنوعی مس کویر
عمده فروشی پودر میکا
پودر رنگدانه میکای طبیعی فرآیند خشک
عرضه کننده پیگمنت پودر درخشش فسفرسنت آلومینات بنفش استرانسیوم
پیگمنت نورانی نور سولفید روی قرمز برای تزریق پلاستیک
پیگمنت نورافشانی فلورسنت نارنجی با روشنایی بالا