ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۱۹۰۸, No. ۴۶, Building ۱۱, East Zone of Xintiandi, Ningbo, China.
  • درباره ما : شرکت تجارت بین المللی ، با مسئولیت محدود یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته در چین است که در زمینه طراحی ، توسعه ، ساخت ، واردات و صادرات سیستم کنترل خودرو متخصص است. شرکت ما در بندر واقع شده است و حمل و نقل آن بسیار راحت است.دامنه عمده تجارت ما صادرات سیستم کنترل خودرو برای ، فولکس واگن ، سیتروئن ، ایسوزو ، ، پکن هیوندای ، و ماشین آلات ساختمانی و غیره است. ما بیش از ۳۰ سال تجربه در این زمینه د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجارت بین المللی ، با مسئولیت محدود یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته در چین است که در زمینه طراحی ، توسعه ، ساخت ، واردات و صادرات سیستم کنترل خودرو متخصص است. شرکت ما در بندر واقع شده است و حمل و نقل آن بسیار راحت است.
    دامنه عمده تجارت ما صادرات سیستم کنترل خودرو برای ، فولکس واگن ، سیتروئن ، ایسوزو ، ، پکن هیوندای ، و ماشین آلات ساختمانی و غیره است. ما بیش از ۳۰ سال تجربه در این زمینه داریم و می توانیم خدمات را ارائه دهید. ما به عنوان یک شرکت بازرگانی بین المللی حرفه ای ، لوازم خانگی و قطعات یدکی ، سخت افزار ، پلاستیک و غیره را نیز صادر می کنیم. ویژگی های ما استاندارد های بالا و قیمت های رقابتی است.
    اگر به محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شرکت شما در آینده نزدیک هستیم.

    بستن