ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۳ Shunren Road,Linhe Economic Development Zone,Shunyi District,Beijing, China.
  • درباره ما : یکی از تولید کنندگان حرفه ای برای عایق بندی مواد است که شامل: قطعات قالب تقویت شده با الیاف شیشه. پارچه های شیشه ای ، ورقه ها ، میله ها و لوله های تقویت شده و قطعات قالب پارچه پنبه ای لمینیت ، میله و لوله تقویت شده ورقه ها و لوله های تقویت شده با کاغذ ؛ محصولات قالب گیری تقویت شده با فیبر کربن ؛ محصولات مقاوم در برابر حرارت و پلاستیک های مهندسی و غیره. ما همچنین تولید بیشتر این محصولات و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از تولید کنندگان حرفه ای برای عایق بندی مواد است که شامل: قطعات قالب تقویت شده با الیاف شیشه. پارچه های شیشه ای ، ورقه ها ، میله ها و لوله های تقویت شده و قطعات قالب پارچه پنبه ای لمینیت ، میله و لوله تقویت شده ورقه ها و لوله های تقویت شده با کاغذ ؛ محصولات قالب گیری تقویت شده با فیبر کربن ؛ محصولات مقاوم در برابر حرارت و پلاستیک های مهندسی و غیره. ما همچنین تولید بیشتر این محصولات و انواع مواد کامپوزیت را ارائه می دهیم.
    همکاری طولانی مدت با چندین آکادمی حرفه ای داخلی و تولید کنندگان مواد اولیه ترکیبی برقرار می کند. خط تولید پیشرفته ، فناوری عالی و مهندسان باتجربه اطمینان می دهند که ما می توانیم محصولات شما را مطابق با استانداردهای بین المللی و الزامات مختلف ارائه دهیم. تیم کاری حرفه ای ، واکنش با بازده بالا و تجربه غنی این اطمینان را می دهد که از خدمات عالی ما لذت خواهید برد.
    برای همکاری با ما ، آنچه شما می توانید از ما دریافت کنید نه تنها محصولات خوب بلکه خدمات حرفه ای و اعتماد کامل است. ما مشتریان کشورهای مختلف را به عنوان شرکای خود برنده کرده ایم و مشتریان بیشتری به ما می پیوندند.

    بستن
محصولات
ورقه های کاغذی فنولیک
لوله چند لایه با کاغذ فنولیک
لوله چند لایه پارچه پنبه ای فنولیک
لمینت پارچه پنبه ای فنولیک
میله چند لایه پارچه پنبه ای فنولیک
قطعات قالب گیری پارچه فایبرگلاس اپوکسی
لمینت پارچه ای شیشه ای اپوکسی
لمینت رسانای مغناطیسی