ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۸۶, Qunying Rd.,Jinshui District, Zhengzhou City, Henan, China
  • درباره ما : یک شرکت جامع است که سالهاست درگیر توسعه فناوری جدید صنعت و ساخت و تجارت تجاری بین المللی است. ادغام م منابع و روحیه بسیار بالای هوشیاری بازار کارکنان و حساس ما ساختار چند محصول و برتری عملکرد را در بازار محلی و بین المللی ایجاد می کند.شرکت ما در دهه ۱۹۸۰ به عنوان بزرگترین پایگاه تولید مواد شیمیایی در استان تاسیس شد. مأموریت اصلی ایجاد این شرکت در آن زمان تهیه مواد شیمیایی اساسی برای توسع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت جامع است که سالهاست درگیر توسعه فناوری جدید صنعت و ساخت و تجارت تجاری بین المللی است. ادغام م منابع و روحیه بسیار بالای هوشیاری بازار کارکنان و حساس ما ساختار چند محصول و برتری عملکرد را در بازار محلی و بین المللی ایجاد می کند.
    شرکت ما در دهه ۱۹۸۰ به عنوان بزرگترین پایگاه تولید مواد شیمیایی در استان تاسیس شد. مأموریت اصلی ایجاد این شرکت در آن زمان تهیه مواد شیمیایی اساسی برای توسعه اقتصادی و ارتقا سطح زندگی است. ، همراه با توسعه اقتصادی کل کشور در سی سال گذشته ، ما به یک شرکت مدرن و بزرگ گسترش یافته ایم گروه ، با بیش از ۳۰۰ کارگر در کارخانه مشغول تولید ، بسته بندی و ۱۰۰ کارمند مدیر در دفتر درگیر طراحی ، حمل و نقل و به روزرسانی فناوری هستند. اصلاح سهام و مالکیت در سال ۲۰۰۰ قدرت و فرصت بیشتری را برای ما به ارمغان می آورد.
    ماموریت ما پیوستن به زنجیره تولید مشتری ، افزایش بهره وری تولید مشتری و کاهش هزینه ها است. محصولات با کیفیت و تحویل سریع برای به پایان رساندن ماموریت کافی نیست ، اخیراً ما توجه زیادی به بازخورد و پیشنهادات مشتری داریم و بر این اساس بهره وری خود را بهبود می بخشیم. علی رغم نوسانات بازار ، این شرکت پیشرفت های مداوم و پویا را سال به سال گزارش می کند . به لطف فلسفه اعتقاد به روحیه تیمی ، آگاهی از کیفیت ، رویکرد نوآورانه ، آگاهی از بازار و آینده نگری ، در میان مشتریان داخلی و بین المللی خود نامی از اعتبار و اعتبار را تاسیس کرده ایم.
    ما یک شبکه جهانی گسترده تجارت ایجاد کرده ایم. ما سال ها تجربه در تجارت خارجی داریم ، با یک تیم مدیریتی با کیفیت بالا اعتماد بی نظیر و ارائه خدمات با کیفیت بالا را به اولویت بهره وری ، نوآوری و ایده های عملی تجاری می رسانیم ، بنابراین از این طریق شرایط مطلوبی برای همکاری تجاری و فرصت های گسترده تجاری با مشتریان را داریم. سراسر دنیا.

    بستن