ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۱۷ ZHENFENG ROAD, NANFENG TOWN
  • درباره ما : شرکت فناوری آکواریوم سوژو . با مجموعه ای از اکریلیک در تحقیقات علمی ، طراحی ، تولید ، فروش ، نصب ، تعمیر و نگهداری به عنوان یکی از شرکت های با تکنولوژی بالا ، در زمینه مهندسی دریایی ، پروژه آکواریوم مشغول به کار است. خدمات عبارتند از: ساخت مفهوم آکواریوم ، برنامه ریزی و طراحی ، نظارت بر تولید و تولید و ساخت نصب ، محصولات اکریلیک ، نصب در محل ، مهندسی چشم انداز مرجان ، مدیریت فرابورس و می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری آکواریوم سوژو . با مجموعه ای از اکریلیک در تحقیقات علمی ، طراحی ، تولید ، فروش ، نصب ، تعمیر و نگهداری به عنوان یکی از شرکت های با تکنولوژی بالا ، در زمینه مهندسی دریایی ، پروژه آکواریوم مشغول به کار است. خدمات عبارتند از: ساخت مفهوم آکواریوم ، برنامه ریزی و طراحی ، نظارت بر تولید و تولید و ساخت نصب ، محصولات اکریلیک ، نصب در محل ، مهندسی چشم انداز مرجان ، مدیریت فرابورس و میدانی ، آموزش کارکنان عملیاتی و تیم حرفه ای ما برای ارائه پشتیبانی فنی و غیره
    نام تجاری در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد ، قبلا به عنوان. رودخانه یانگ تسه در پایین دست شهر جیانگنان از . با سالها انباشت و نوآوری در زمینه اکریلیک ، داشتن سطح حرفه ای و فن آوری بالغ ، رشد سریع در زمینه حیوانات آبزی. گام با حمل و نقل پیمان ، فرهنگ سازمانی کامل ، نیروی فنی فراوان به سمت جهان است.
    تکیه بر علم و فن آوری برای توسعه ، و دائماً محصولات رضایت بخش در اختیار کاربران قرار می دهیم ، پیگیری همیشگی ماست. به طور کامل ، بر اساس معرفی فن آوری پیشرفته خارجی ، با موفقیت یک صفحه ضخیم بزرگ ، اشکال مختلف مخازن ماهی اکریلیک توسعه یافته است ، به طور گسترده ای در صنعت آکواریوم ، صنعت دکوراسیون ، صنعت ساخت و ساز و بسیاری از زمینه های دیگر استفاده می شود. فروش محصولات به تایوان ، ایالات متحده آمریکا ، ترکیه ، انگلیس ، مالزی ، استرالیا ، سنگاپور ، استرالیا ، کره جنوبی ، تایلند ، هند ، دبی ، کشورهای امارات متحده عربی و دیگر مناطق ، در بسیاری از کشورها نمایندگی و نقطه فروش حرفه ای دارند. با محصولات درجه یک و خدمات فنی نفیس با ستایش مداوم بالا از خانواده.
    محصولات پیشرفته ترین تکنولوژی تولید را دارند ، می توانند با توجه به نیاز مشتری و شرایط فضا و خاص سفارشی ، به طور مداوم برای کمال تلاش می کند (افزایش امکانات سخت افزاری ، دستگاه بازوی تک بازوی ، دستگاه خسته کننده فرود * ۵۶ و تجهیزات بزرگ دیگر) ، برای تحقیق و توسعه ، اطمینان حاصل شود که محصولات اکریلیک ، ویتامین ها و باغ های مرجان در حال حاضر پیشرفته ترین سیستم هستند. ، هتل ها ، مکان های سرگرمی عمومی است که عمدتا در مخزن ماهی تزئینی چشم انداز گردشگری درگیر در برنامه ریزی و طراحی ، تولید ، نصب ، تعدادی از تجربه موفق در خانه و خارج از کشور جمع شده است. تیم برنامه ریزی خلاق ، تیم نصب دقیق و خدمات پس از فروش عالی برای ایجاد مارک های شناخته شده در داخل و خارج از کشور.
    امروز کارکنان اصل "ابتکاری ، واقع گرایانه ، دقیق ، وحدت" را دنبال می کنند ، به طور مداوم مسیرهای جدید را آتش می زنند ، فن آوری را به عنوان هسته اصلی ، کیفیت را به عنوان زندگی در نظر می گیرند ، به مشتریان به عنوان خدا خدمت می کنند ، صادقانه به شما ارائه می دهند عملکرد پر هزینه محصولات اکریلیک ، با کیفیت بالا نصب مهندسی طراحی و خدمات دقیق پس از فروش. به گرمی از مشتریان جدید و قدیمی در خانه و خارج از کشور برای بازدید استقبال کنید ، مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم و آینده بهتری را ایجاد می کنیم.

    بستن
محصولات
ورق آکواریوم اکریلیک
ورق اکریلیک
ورق اکریلیک قوسی
لوله اکریلیک
آکواریوم تونلی اکریلیک
آکواریوم اکریلیک بزرگ
آکواریوم سیلندر اکریلیک
مخزن آکواریوم اکریلیک سفارشی
پانل اکریلیک
مخزن ماهی اکریلیک
ورق اکریلیک
مخزن چتر دریایی اکریلیک سفارشی
پانل اکریلیک
پانل اکریلیک 650 میلی متری
آکواریوم اکریلیک شفاف سفارشی
تونل اکریلیک
پانل اکریلیک با ضخامت 380 میلی متر
ورق اکریلیک
مخزن ماهی اکریلیک
پانل اکریلیک منحنی
سیستم لوله کشی
فیلتر شنی
تجهیزات LSS
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
محوطه سازی مرجانی
آکواریوم سیلندر اکریلیک بزرگ
مخزن ماهی اکریلیک هتل
پروژه آکواریوم اکریلیک هتل
پروژه استخر شنا
پروژه استخر شفاف
آکواریوم رکورد جهانی گینس
آکواریوم اکریلیک
سیلندر اکریلیک
آکواریوم پانل اکریلیک 650
تونل آکواریوم
تونل اکریلیک
پانل اکریلیک منحنی
پانل اکریلیک برای آکواریوم
پانل اکریلیک منحنی
تونل آکواریوم
مخزن ماهی اکریلیک
مخزن ماهی
آکواریوم سیلندر اکریلیک