ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۴۲ Yongjiang Road,Beilun, Ningbo city, Zhejiang province,P.R.China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد ، که سلف آن کارخانه شیرآلات شیمیایی و کارخانه شیر پلاستیکی بود که اولین شرکت صنعتی شیرآلات پلاستیکی به طور مستقل در سرزمین اصلی چین است. اولین شیر پلاستیکی دیافراگم و اولین شیر پلاستیکی یکپارچه پلاستیکی در سرزمین اصلی در اینجا متولد شدند ، ... ما خط تولید لوله ها و اتصالات پلاستیکی صنعتی را در سال ۲۰۰۶ پوشش دادیم. برای بیش از ۲۰ سال از زمان تأسیس ، محصولات با ده ها م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد ، که سلف آن کارخانه شیرآلات شیمیایی و کارخانه شیر پلاستیکی بود که اولین شرکت صنعتی شیرآلات پلاستیکی به طور مستقل در سرزمین اصلی چین است. اولین شیر پلاستیکی دیافراگم و اولین شیر پلاستیکی یکپارچه پلاستیکی در سرزمین اصلی در اینجا متولد شدند ، ... ما خط تولید لوله ها و اتصالات پلاستیکی صنعتی را در سال ۲۰۰۶ پوشش دادیم. برای بیش از ۲۰ سال از زمان تأسیس ، محصولات با ده ها محصول همکاری می کنند هزاران شرکت داخلی و به بیش از ۳۰ کشور صادر شده است. خدمات حرفه ای و کیفیت پایدار ما از شهرت بالایی در مشتریان برخوردار است.
    ده ها شیر پلاستیکی ما شامل دریچه دیافراگم ، شیر پروانه پلاستیکی ، شیر پلاستیکی توپی ، شیر چک ، شیر گلوب ، متر سطح مایع ، شیر الکتریکی ، شیر پنوماتیک و غیره با مواد هستند
    ما می توانیم دریچه های پروانه ای را در زیر (شامل) و دریچه های توپی ، دریچه های دیافراگم و دریچه های کنترل زیر (شامل) تولید کنیم. شیرآلات ما کلیه محصولات ملی ، آمریکایی ، اروپایی و ژاپنی را پوشش می دهد. به عنوان یکی از کاملترین انواع شرکتهای شیر پلاستیکی در جهان ، سهم بازار ما از این صنعت در مقایسه با سایرین بیشتر است. ما بیش از ۲۰ حق ثبت اختراع داریم ، از جمله چندین اختراع ثبت اختراع. از طریق مقدار زیادی از داده های نگهداری محصول ، شرکت ما محصولات و خدمات ما را بهبود بخشیده است تا یک متخصص واقعی در زمینه شیرآلات پلاستیکی باشد.
    به عنوان یکی از عمده ترین تولید کنندگان داخلی سیستم های لوله کشی صنعتی ، ما می توانیم اتصالات استاندارد لوله های و اتصالات استاندارد لوله های ملی را با تولید و نصب لوله های بالغ تولید کنیم.
    شرکت ما در ، ژجیانگ واقع شده است ، با کارگاه استاندارد مدرن ، مساحت حدود ۲۰،۰۰۰ متر مربع و مساحت ساختمان ۲۵،۰۰۰ متر مربع را دارد. محصولات به طور گسترده ای در مواد شیمیایی ، نفت ، کلر-قلیایی ، ذوب ، داروخانه ، رنگرزی ، الکترونیک ، مواد غذایی ، آبکاری ، تولید محیط زیست ، آب تصفیه شده و غیره استفاده می شود. اکنون ما دارای گواهینامه و گواهینامه هستیم.
    هسته اصلی فرهنگ این است: تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری انجام دهیم. بنابراین ما منتظر نظرات ارزشمند شما هستیم و از شما استقبال می کنیم که به ما مراجعه کنید. تیم ما به توسعه و نوآوری ادامه خواهد داد و سخت کار خواهد کرد تا یکی از برترین تأمین کنندگان خدمات تولید شیر و پلاستیک باشد.

    بستن