ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۱۳۹, Weixin road, Industrial Park, Suzhou city, Jiangsu Province, China.
  • درباره ما : سوژو پارک صنعتی . در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد ، این یک تحقیق و توسعه ، تولید و فروش پلاستیک مهندسی و ماشینکاری پلاستیک مهندسی ویژه است و محصولات خود را به نمایندگی های مارک های معروف و داخلی ارائه می دهد. شرکت های چینی و خارجی برای ارائه مواد کم نظیر ، درجه بالا و با کیفیت بالا از مواد پشتیبانی ، دلتا رودخانه یانگ تسه یکی از بزرگترین تامین کنندگان مواد عایق و پلاستیک های مهندسی است. هدف ما این ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    سوژو پارک صنعتی . در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد ، این یک تحقیق و توسعه ، تولید و فروش پلاستیک مهندسی و ماشینکاری پلاستیک مهندسی ویژه است و محصولات خود را به نمایندگی های مارک های معروف و داخلی ارائه می دهد. شرکت های چینی و خارجی برای ارائه مواد کم نظیر ، درجه بالا و با کیفیت بالا از مواد پشتیبانی ، دلتا رودخانه یانگ تسه یکی از بزرگترین تامین کنندگان مواد عایق و پلاستیک های مهندسی است. هدف ما این است: هدایت دلتای رودخانه یانگ تسه ، پوشش کل چین.
    شرکت "مشتری اول" فلسفه خدمات ، "هماهنگی و برنده شدن" برای اهداف تجاری ، با توجه به چندین سال تجربه مدیریت حرفه ای و نیروی فروش حرفه ای ما ، بهترین انتخاب پیشنهادات ، برش دقیق و اقتصادی را به مشتریان ارائه می دهد ، پردازش دقیق و علمی راهنمایی ، خدمات پردازش توقف ماشین ، تحویل دقیق و کارآمد و خدمات پس از فروش جامع به مشتریان ، سود متقابل و توسعه مشترک.
    سوژو متعهد به دستیابی به "از طریق مواد ، بهبود کیفیت صنعتی" ، و شانه "تمدن میراث جهانی میراث جهانی ، و فراهم آوردن زمینه ای برای توسعه پایدار مواد صنعتی ، مواد توسعه مناطق مرزی که" از این ماموریت ، با مشتریان برای ایجاد آینده ای روشن!

    بستن
محصولات
ورق PC شفاف
میله کامپیوتر شفاف
ورق اکریلیک
ABS ضد شعله
ورق نایلون MC
میله نایلونی MC
ورق PTFE
ورق شفاف ABS
ورق نایلون آبی MC
میله آبی PA6
greenHDPE
میله HDPE سبز