ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۱th floor,HUASHENG BUILDING ZhongLou District,ChangZhou City,JiangSu Province,China,۲۱۳۰۰۱
  • درباره ما : گروه پلاستیکی بیش از ۱۵ سال است که با ۷ کارخانه برای ارائه انواع کالاهای پلاستیکی ، از جمله ورق پلاستیکی سفت و سخت ، ورق پلاستیکی انعطاف پذیر ، صفحه خاکستری ، ورق سفید ، کارت ، صفحه فوم پی وی سی ، محصولات ساخته شده از ورق اکریلیک ، وینیل خود چسب و پلاستیک. محصولات ما به طور گسترده ای در بسته بندی ، نشانه ، دکوراسیون و سایر مناطق استفاده می شود. مفهوم ما در نظر گرفتن کیفیت و خدمات به همان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه پلاستیکی بیش از ۱۵ سال است که با ۷ کارخانه برای ارائه انواع کالاهای پلاستیکی ، از جمله ورق پلاستیکی سفت و سخت ، ورق پلاستیکی انعطاف پذیر ، صفحه خاکستری ، ورق سفید ، کارت ، صفحه فوم پی وی سی ، محصولات ساخته شده از ورق اکریلیک ، وینیل خود چسب و پلاستیک. محصولات ما به طور گسترده ای در بسته بندی ، نشانه ، دکوراسیون و سایر مناطق استفاده می شود. مفهوم ما در نظر گرفتن کیفیت و خدمات به همان اندازه مهم هستند و عملکرد اعتماد مشتریان را جلب می کند.
    با انتخاب ، قدرت و ثبات می گیرید. ما گسترده ترین محصولات صنعت را تولید می کنیم و به توسعه فن آوری ها ، فرمول بندی ها و راه حل های جدید ادامه می دهیم. شهرت ما برای کیفیت ، خدمات گمرکی و پشتیبانی فنی در صنعت بی نظیر است. ما به طور مداوم در تلاشیم تا اقدامات پایدار را در بازارهایی که خدمت می کنیم پیش ببریم.

    بستن