ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۲۲۲۲ South of the Second Ring Road, Baoding City, China ۰۷۱۰۰۰
  • درباره ما : تولید کننده معتبری در زمینه فناوری های اکستروژن محصولات پلاستیکی با کارایی بالا در چین است. ما ورق ، ، ورق ، لوله، پروفیل ، میله جوشکاری و میله جوشکاری را برای طیف متنوعی از برنامه ها ارائه می دهیم.از سال ۱۹۹۷ تاسیس ، پلاستیک شرکت صنایع ، آموزشی ویبولیتین فرهنگ توسعه محصول و خدمات مستمر ایجاد کرده است ، و به زودی به یک شرکت با شهرت بین المللی تبدیل شده است. ما به طور مداوم امکانات تولید ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده معتبری در زمینه فناوری های اکستروژن محصولات پلاستیکی با کارایی بالا در چین است. ما ورق ، ، ورق ، لوله، پروفیل ، میله جوشکاری و میله جوشکاری را برای طیف متنوعی از برنامه ها ارائه می دهیم.
    از سال ۱۹۹۷ تاسیس ، پلاستیک شرکت صنایع ، آموزشی ویبولیتین فرهنگ توسعه محصول و خدمات مستمر ایجاد کرده است ، و به زودی به یک شرکت با شهرت بین المللی تبدیل شده است. ما به طور مداوم امکانات تولید پیشرفته خارجی را وارد می کنیم و تاکنون ۲۰ تاسیسات ورق پیشرفته ، ۳۵ تاسیسات برای لوله ها و سایر محصولات پلاستیکی داریم. و تولید سالانه بیش از ۶۲۵۰۰ تن است.
    محصولات ما به طور گسترده ای در زمینه های شیمیایی ، مهندسی ، الکترونیک ، غذا ، درمان پزشکی ، پروژه های آبرسانی و زهکشی ، مصالح ساختمانی ، آبیاری مزرعه ، نان دریایی ، ارتباطات برق و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.
    کیفیت محصولات و خدمات ما بر اساس استانداردها و دستورالعمل های ملی و بین المللی اندازه گیری می شود. به استثنای انجام بازرسی های داخلی ، ما تعدادی گواهینامه خارجی کسب کرده ایم ، به عنوان مثال. ما اعتبار بین المللی برای مدیریت کیفیت را جدی گرفته ایم. و در سال ۲۰۰۳ گواهینامه با تکنولوژی پیشرفته را بدست آورد ، سپس گواهینامه معافیت محصول از بازرسی نظارت بر کیفیت را در سال ۲۰۰۷ تصویب کرد. ما یک شبکه فروش جهانی ایجاد کرده ایم ، پشتیبانی شده توسط مشتری مداری ابدی و بهبود مستمر محصولات و فرایندها. تاکنون محصولات به بیش از ۲۰ کشور مانند آمریکا ، انگلیس ، کانادا ، استرالیا و بسیاری از کشورهای دیگر صادر شده است. ما با داشتن محصولات با کارایی بالا ، قیمت ترجیحی و خدمات فراگیر ، ارزیابی خوبی از همه مشتریان خود به دست آوردیم.
    . متعهد به ارائه مواردی بیش از محصولات با کیفیت به مشتریان و همچنین ارائه طیف وسیعی از خدمات با ارزش افزوده از جمله پشتیبانی فنی و پاسخگویی به موقع به نیازهای روزمره مشتریان است. ما هر روز با شما همکاری می کنیم تا نه تنها بالاترین انتظارات شما را برآورده کنیم ، بلکه به شما کمک می کنیم از بازار جدید به طور مداوم بهره ببرید. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت صنعت پلاستیک ، با ما تماس بگیرید.

    بستن