ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yuqi Industrial Park, Huishan District, Wuxi city, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : شرکت محافظ . ، در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد ، که یک شرکت حرفه ای با فناوری پیشرفته است که به تحقیق ، تولید و فروش فیلم محافظ اختصاص دارد.فیلم محافظ به طور گسترده ای برای انواع مختلف مانند فرش ، کف ، شیشه پنجره ، پانل ساندویچ ، ورق گالوانیزه ، پانل کامپوزیت آلومینیوم ، ورق آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ ، پروفیل های آلومینیوم و پلاستیک ، مواد تزئینی جدید ، محصولات پلاستیکی استفاده می شود و صنایع مبلمان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت محافظ . ، در سال ۱۹۸۳ تاسیس شد ، که یک شرکت حرفه ای با فناوری پیشرفته است که به تحقیق ، تولید و فروش فیلم محافظ اختصاص دارد.
    فیلم محافظ به طور گسترده ای برای انواع مختلف مانند فرش ، کف ، شیشه پنجره ، پانل ساندویچ ، ورق گالوانیزه ، پانل کامپوزیت آلومینیوم ، ورق آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ ، پروفیل های آلومینیوم و پلاستیک ، مواد تزئینی جدید ، محصولات پلاستیکی استفاده می شود و صنایع مبلمان درجه یک.
    یک سیستم مدیریت کیفیت عالی ایجاد کرده است. مواد اولیه از ابتدا تا تولید کنترل دقیق کیفیت دارند.
    فیلم محافظ از مواد اولیه با کیفیت بالا استفاده می کند و از نظر کیفیت دقیق بازرسی می کند. این شرکت گواهینامه های را دریافت کرده است.
    پیگیری کیفیت همیشه در کل مراحل تولید انجام می شود. علاوه بر انتخاب مواد اولیه ، در فرآیند تولید ، بازرسی محصول ، خدمات پس از فروش نوآوری اولین قدرت برای رهبری و پشتیبانی از توسعه شرکت ها است و کلید پیروزی در مزیت رقابتی و سایر جنبه ها است ، تلاش برای تولید هر محصول به بهترین وجه.
    این شرکت به معرفی فناوری پیشرفته خارجی و توسعه فناوری جدید توجه دارد. این دارای قابلیت تحقیق و توسعه مستقل قوی است ، می تواند راه حل های فیلم محافظ سطح را با توجه به نیاز مشتری ارائه دهد.
    فیلم محافظ از نظر ویسکوزیته پایدار است ، بدون هیچ گونه باقیمانده چسب ، قابل چسباندن و جدا شدن است. فیلم محافظ می تواند در هنگام رنگ آمیزی ، نصب و حمل و نقل از سطح ، خراش و آلودگی محافظت کند.
    با نوآوری مداوم فناوری این شرکت ، این شرکت دارای ۸ حق ثبت اختراع و مدل اختراع است.
    با تجهیزات پیشرفته تولید ، نیروی فنی قوی ، تجهیزات دقیق تست و خدمات پس از فروش عالی ، این شرکت به طور گسترده ای توسط کاربران شناخته شده است.
    هر ساله ، این شرکت در نمایشگاه های مربوط به صنعت در داخل و خارج شرکت خواهد کرد ، محصولات در اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، استرالیا و مناطق دیگر فروش خوبی دارند. در آینده بازارهای جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه را گسترش خواهیم داد.
    با بینش دقیق ، روند توسعه بازار را درک می کند و با مفهوم "فناوری مبتنی بر برتری ها" پیروی می کند. این شرکت مصمم است تا محصولات در همه جای جهان را پوشش دهد و تلاش کند.

    بستن