ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰/F,Zhongcai Building, No.۶۸ tonghe Rd., Hangzhou, P. R. China
  • درباره ما : با مجموع دارایی های حدود ۳۰۰ میلیون دلار ، یک مجتمع سازمانی اجتماعی ، بازار گرا و مدرن است. ما تجارت در مصالح ساختمانی شیمیایی ، تضمین ، سرمایه گذاری ، معاملات آتی ، پیاده ، حراج ، املاک و مستغلات و تجارت داخلی و بین المللی را تحت پوشش قرار می دهیم و به شدت روند توسعه را نشان داده ایم. صنعت مصالح ساختمانی شیمیایی ، زاویه باز اقتصادی و معاملات آتی سه م تجاری در زمینه تجارت گروه است.مصالح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با مجموع دارایی های حدود ۳۰۰ میلیون دلار ، یک مجتمع سازمانی اجتماعی ، بازار گرا و مدرن است. ما تجارت در مصالح ساختمانی شیمیایی ، تضمین ، سرمایه گذاری ، معاملات آتی ، پیاده ، حراج ، املاک و مستغلات و تجارت داخلی و بین المللی را تحت پوشش قرار می دهیم و به شدت روند توسعه را نشان داده ایم. صنعت مصالح ساختمانی شیمیایی ، زاویه باز اقتصادی و معاملات آتی سه م تجاری در زمینه تجارت گروه است.
    مصالح ساختمانی شیمیایی در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده و یکی از صنایع اصلی گروه ما است. پس از ۸ سال توسعه ، ما به یک غول بزرگ با گردش مالی ۵۰۰ میلیون دلار در این زمینه تبدیل شده ایم. شرکت ما در صنعت پلاستیک و لوله های پلاستیکی چین رتبه ۳ را دارد.
    به عنوان یکی از شرکتهای مهم فناوری پیشرفته ، تولید کننده برنامه ملی برنامه آتش سوزی ، عضو کمیته لوله های پلاستیک در چین و واحد متعهد اصلی کمیته استاندارد سازی چین ، گروه ما کارهای زیادی را در زمینه ایجاد قانون ملی انجام داد استانداردها و بسیاری از برنامه های تحقیق و توسعه ملی از جمله برنامه ملی ستاره-شرکت را در نظر گرفت. نمایه های به عنوان معافیت محصولات از بازرسی نظارت کیفی توسط مقامات ، مجوز گرفته اند و تا جنوب شرقی آسیا ، آفریقای شمالی ، خاورمیانه ، اروپای شرقی فروخته شده اند.

    بستن