ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۰۹, Pengfeng Road, Malu Town, Jiading District, Shanghai
  • درباره ما : شرکت فناوری دیجیتال شانگهای ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است ، با سالها تجربه در صنعت تولید مواد پلاستیکی.طیف کاملی از محصولات پلاستیکی مانند فیلم پی وی سی ، فیلم ، ورق پی وی سی برای جوهر افشان ، نیلی ، لیزر ، فیلم کارت فوری پی وی سی و غیره را ارائه می دهد. تیم با انگیزه و باتجربه.مجهز به امکانات عالی و فناوری پیشرفته ، دارای بسیاری از اختراعات ملی و حق ثبت اختراع است. این شر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری دیجیتال شانگهای ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده است ، با سالها تجربه در صنعت تولید مواد پلاستیکی.
    طیف کاملی از محصولات پلاستیکی مانند فیلم پی وی سی ، فیلم ، ورق پی وی سی برای جوهر افشان ، نیلی ، لیزر ، فیلم کارت فوری پی وی سی و غیره را ارائه می دهد. تیم با انگیزه و باتجربه.
    مجهز به امکانات عالی و فناوری پیشرفته ، دارای بسیاری از اختراعات ملی و حق ثبت اختراع است. این شرکت با کیفیت و اعتبار خوب شبکه های فروش را در سراسر جهان تشکیل داده است. این تحت رقابت سخت خوب عمل می کند.
    ما افتخار می کنیم که تولید کننده انحصاری مواد چاپ دوم برای کارت های شناسایی است که توسط اداره امنیت عمومی دولت تعیین شده است.
    حسن نیت خود را به عنوان یک بنیاد در نظر بگیرید ، کیفیت را به عنوان پایه و اساس قرار دهید "اعتقاد ثابت ما به رهبری است. از دیدار و همکاری خود استقبال کنید.

    بستن