ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۶۸ Jingang Road, Jiangkou Street, Huangyan, Taizhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و در هوانگیان "خانه پلاستیک و قالب در چین" واقع شده است. ما یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای ، برنج ، لوله ، اتصالات ، شیرآلات ، شیرهای آب و غیره هستیم. در حال حاضر ما عمدتا استاندارد ، استاندارد ، استاندارد ، استاندارد و غیره را عرضه می کنیم. با داشتن گواهینامه های، محصولات ما در سراسر جهان محبوب هستند.شرکت ما همیشه معتقد بوده است که کیفیت اصلی محصولات است بنابرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و در هوانگیان "خانه پلاستیک و قالب در چین" واقع شده است. ما یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای ، برنج ، لوله ، اتصالات ، شیرآلات ، شیرهای آب و غیره هستیم. در حال حاضر ما عمدتا استاندارد ، استاندارد ، استاندارد ، استاندارد و غیره را عرضه می کنیم. با داشتن گواهینامه های، محصولات ما در سراسر جهان محبوب هستند.
    شرکت ما همیشه معتقد بوده است که کیفیت اصلی محصولات است بنابراین از هیچ تلاشی برای معرفی استعدادها ، مدیریت ۶s تولید استاندارد استفاده نمی شود. و ما آزمایشگاه ها و بخش معاینه فنی را تاسیس کرده ایم (ما یک مهندس شیمی پیشرفته ، چندین پرسنل فنی داریم). دوستان خوش آمدید در خانه و در داخل شرکت از شرکت ما بازدید کرده و ایده های خود را رد و بدل می کنند.

    بستن