ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Suzhou (China) Sunshine Hardware & Equipment Imp. & Exp. Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۷۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۷th floor, Gold River Center, ۸۸ SHISHAN ROAD, SUZHOU ۲۱۵۰۱۱, P.R.CHINA
  • درباره ما : شرکت ما ، که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است ، یکی از اولین و همچنین مهمترین تامین کنندگان در چین است که متخصص در تجهیزات ساخت و ساز ، تجهیزات حمل و نقل مواد و تجهیزات فروشگاه است. ما در شهر سوژو ، سریعترین منطقه کمربند اقتصادی رودخانه یانزه و تنها ۶۰ کیلومتر تا بندر دریایی شانگهای واقع شده ایم.با فناوری و تجهیزات پیشرفته ، کنترل دقیق کیفیت ، محصولات ما در سراسر جهان فروش خوبی دارند و بیش از د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما ، که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است ، یکی از اولین و همچنین مهمترین تامین کنندگان در چین است که متخصص در تجهیزات ساخت و ساز ، تجهیزات حمل و نقل مواد و تجهیزات فروشگاه است. ما در شهر سوژو ، سریعترین منطقه کمربند اقتصادی رودخانه یانزه و تنها ۶۰ کیلومتر تا بندر دریایی شانگهای واقع شده ایم.
    با فناوری و تجهیزات پیشرفته ، کنترل دقیق کیفیت ، محصولات ما در سراسر جهان فروش خوبی دارند و بیش از ده سال تجربه صادرات داریم. ما هر ساله میلیون ها دلار از انواع محصولات را به مشتریان خود در آمریکا ، اروپا ، آسیا و آفریقا تحویل می دهیم.
    شرکت ما همیشه به اصل تهیه بهترین کیفیت محصولات ممکن با قیمت های رقابتی پایبند است. مشتریان و دوستان بیشتری در سراسر جهان استقبال می کنند.

    بستن
محصولات
ماشین آلات و ابزار ساختمانی
لیفتراک و استکر و پالت کامیون
مش ساختمانی و تخته سه لا
تجهیزات حمل و نقل مواد
وسایل نقلیه برقی و رفتگر
محصولات الکتریکی
محصولات ایمنی شغلی
داربست و قالب