ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : #۶xinwei Road, Economic Development Zone of Zichuan , Zibo, Shandong ,China
  • درباره ما : شرکت ، آموزشی ویبولیتین در ژوئن ۲۰۰۴ تاسیس شد ، یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات تخته کف کار می کند. ما در منطقه توسعه اقتصادی زیچوان ، شهر زیبو ، استان شاندونگ چین واقع شده ایم ، که مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع را با دسترسی راحت حمل و نقل پوشش می دهد.محصول ماتخته فوم پی وی سی رایگان تخته فوم پی وی سی سلوکا ، تخته فوم پی وی سی اکسترود شده پی وی سی ، تخت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، آموزشی ویبولیتین در ژوئن ۲۰۰۴ تاسیس شد ، یک تولید کننده حرفه ای است که در زمینه تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش و خدمات تخته کف کار می کند. ما در منطقه توسعه اقتصادی زیچوان ، شهر زیبو ، استان شاندونگ چین واقع شده ایم ، که مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع را با دسترسی راحت حمل و نقل پوشش می دهد.
    محصول ما
    تخته فوم پی وی سی رایگان تخته فوم پی وی سی سلوکا ، تخته فوم پی وی سی اکسترود شده پی وی سی ، تخته فوم لمینیت پی وی سی.
    کاربرد محصول
    به طور گسترده ای برای تبلیغات ، مبلمان ، ساخت و ساز ، دکوراسیون و سایر صنایع استفاده می شود.
    تجهیزات تولید
    در سالهای اخیر ، شرکت ما ۲۱ خط تولید پیشرفته تخته پی وی سی پی وی سی را معرفی کرده است که می تواند تخته فوم پی وی سی رایگان تخته کف فوم پی وی سی سلووکا ، تخته فوم اکسترود شده پی وی سی تولید کند تولید سالانه ۵۰،۰۰۰ تن.
    بازار تولید
    محصولات ما به طور گسترده ای در کشورها و مناطقی مانند جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، اتحادیه اروپا و ایالات متحده به مشتریان صادر می شود. علاوه بر این ، این شرکت با بیش از ۱۰۰ مشتری خارجی همکاری تجاری خوبی برقرار کرده است. در میان آنها ، دوازده نفر از آنها در میان ۱۰ صنعت برتر کشورشان هستند.
    گواهینامه ما
    گواهینامه سیستم زیست محیطی
    خدمات ما
    کارکنان باتجربه ما که به کنترل دقیق کیفیت و خدمات متفکرانه مشتری اختصاص داده شده اند ، همیشه در دسترس هستند تا درباره نیازهای شما صحبت کنند و رضایت کامل مشتری را تضمین کنند.

    بستن
محصولات
برد پی وی سی فوم
صفحه فوم پی وی سی
صفحه فوم پی وی سی
صفحه فوم پی وی سی
تخته کف همزمان PVC
تخته کف همزمان PVC
تخته کف همزمان PVC
تخته کف همزمان PVC
صفحه فوم PVC
صفحه فوم PVC
صفحه فوم PVC
صفحه فوم PVC