ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Xiamen Huasheng road ۲۹# Risa building ۴F
  • درباره ما : شرکت صنعت و تجارت که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده است ، بارکد کاغذ ، برچسب و یادداشت های خود چسب ، برچسب های الکترونیکی ، برچسب های پارچه ای ، برچسب های برنز ، رول های برچسب برچسب خود حرکت ، برچسب های تاتو ، جعبه های رنگی ، کاغذ تولید می کند شبکه و سایر مواد بسته بندی. در نتیجه رتبه بندی اعتباری بالا و خدمات برتر ما ، تحسین و وفاداری مشتریان داخلی را به دست آورده ایم.علاوه بر این ، ما از طریق ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنعت و تجارت که در سال ۱۹۹۵ تاسیس شده است ، بارکد کاغذ ، برچسب و یادداشت های خود چسب ، برچسب های الکترونیکی ، برچسب های پارچه ای ، برچسب های برنز ، رول های برچسب برچسب خود حرکت ، برچسب های تاتو ، جعبه های رنگی ، کاغذ تولید می کند شبکه و سایر مواد بسته بندی. در نتیجه رتبه بندی اعتباری بالا و خدمات برتر ما ، تحسین و وفاداری مشتریان داخلی را به دست آورده ایم.
    علاوه بر این ، ما از طریق شبکه فروش سیستماتیک و مشتری ثابت خود ، در بازار داخلی شهرت پیدا کرده ایم. با توجه به تمرکز ما بر استانداردهای بین المللی کیفیت و رضایت مشتری ، ما چندین جوایز و تأییدیه های کیفیت از جمله گواهینامه های را به دست آورده ایم. بعلاوه ، ما توسط . به عنوان تأمین کنندگان مارک های لیست ، مارک های طبقه بندی و مارک های شناخته شده مجاز مجاز شده ایم. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین کارها را انجام دهیم و امیدواریم در پایان کارهایی که انجام می دهیم به سود شما باشد. یک هدف بازاریابی برای بهره وری از طریق مدیریت علمی ، توسعه با تاکید بر کیفیت ، تنظیم یک استراتژی نام تجاری در فرهنگ شرکت ما گنجانده شده است.
    در حال حاضر ما انواع مختلفی از برچسب های چسب خشک شونده ، نوارهای چسب ، برچسب های الکترونیکی ، برچسب های پارچه ای ، کاغذ ضد چسب و موارد دیگر را در دسترس داریم که فروش خوبی در چین دارند. گردش مالی سالانه ما اکنون بین رسیده است. ما علاقه مند به برقراری ارتباط با شرکت هایی هستیم که به دنبال ایجاد اتحاد و همکاری با یک تولید کننده با کیفیت بالا در چین هستند. به همین ترتیب ، ما از همه طرف های ذیربط دعوت می کنیم که لطفاً از وب سایت ما دیدن کنند یا برای اطلاعات بیشتر مستقیماً با ما تماس بگیرند.

    بستن