ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۹۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳-۸۱۷, Xiangteng Business Plaza, No. ۴۳۸, Jinxing Middle Road, Changsha, Hunan, China
  • درباره ما : تولید کننده و صادر کننده پیشرو چینی کف ، برس های هنرمند ، نمد ، کاغذ کاردستی ، تخته کاغذ کاغذ و غیره است. محصولات ما مطابق با استانداردهای است که به آلمان ، دانمارک ، ژاپن ، ایالات متحده آمریکا ، آلمان صادر می شود ، دانمارک ، ژاپن ،و آمریکای مرکزی و جنوبی. به منظور تضمین کیفیت بالا ، مواد اولیه توسط خود ما تولید می شود که ممیزی مواد اولیه توسط آدیداس را پشت سر گذاشته اند. کارخانه های ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده و صادر کننده پیشرو چینی کف ، برس های هنرمند ، نمد ، کاغذ کاردستی ، تخته کاغذ کاغذ و غیره است. محصولات ما مطابق با استانداردهای است که به آلمان ، دانمارک ، ژاپن ، ایالات متحده آمریکا ، آلمان صادر می شود ، دانمارک ، ژاپن ،
    و آمریکای مرکزی و جنوبی. به منظور تضمین کیفیت بالا ، مواد اولیه توسط خود ما تولید می شود که ممیزی مواد اولیه توسط آدیداس را پشت سر گذاشته اند. کارخانه های ما استانداردهای را در تمام مراحل تولید پیاده سازی می کنند. ما همچنین به دلیل کنترل جزئیات کیفیت ، یک سال گارانتی ارائه می دهیم و تقریباً نقص صفر را نقص می زنیم.
    دارای سه کارخانه با کارگاههایی با مساحت ۳۰۰۰۰ متر مربع مجهز به ۱۰ خط پردازش متخصص در کف است. بیش از ۲۰۰ کارمند ماهر وجود دارد ، از جمله پنج مهندس با بیش از ۱۵ سال تجربه در این زمینه ها. ما تلاش زیادی در زمینه نوآوری فنی انجام داده ایم و روشهای مختلفی را برای ایجاد محصولات عالی و کاهش هزینه های تولید تحقیق کرده ایم.
    با نگاه به آینده ، همیشه امیدوار است که اولین انتخاب و شریک انتخاب شما باشد. ما قطعاً از بهترین مزیت خود برای سود بیشتر شما و ایجاد فضای همکاری بیشتر استفاده خواهیم کرد.

    بستن