ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۳ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCNs2zigULkEWJJ63OwFGt-Q?view_as=subscriber
  • آدرس : No. ۱۲۱, ۲۰/F, No.۳, Wulongkou South Road, High-tech Zone, Zhengzhou, Henan, China
  • درباره ما : یکی از تولید کنندگان حرفه ای فوم پی وی سی است که در استان هنان واقع شده است.کارخانه ما در اکتبر ۲۰۱۳ راه اندازی شد. با ورود محصولات ما به بازار در سال ۲۰۱۴ ، محصولات ما بر اساس کیفیت بالا و قیمت مناسب به سرعت در بازار پیروز شدند و از مشتریان داخلی به اتفاق آرا استقبال کردند. از سال ۲۰۱۴ ، محصولات ما به جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، آسیای جنوبی ، آمریکای مرکزی و جنوبی و سایر مناطق و کشورها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یکی از تولید کنندگان حرفه ای فوم پی وی سی است که در استان هنان واقع شده است.
    کارخانه ما در اکتبر ۲۰۱۳ راه اندازی شد. با ورود محصولات ما به بازار در سال ۲۰۱۴ ، محصولات ما بر اساس کیفیت بالا و قیمت مناسب به سرعت در بازار پیروز شدند و از مشتریان داخلی به اتفاق آرا استقبال کردند. از سال ۲۰۱۴ ، محصولات ما به جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، آسیای جنوبی ، آمریکای مرکزی و جنوبی و سایر مناطق و کشورها صادر شده است.
    در سال ۲۰۱۷ ، ما یک کارخانه جدید ، در مقیاس بزرگتر و مدرن تر ساختیم. مساحت کارخانه جدید حدود ۵۰،۰۰۰ متر مربع است و می تواند ۴۰ خط تولید با ظرفیت سالانه ۹۰،۰۰۰ تن داشته باشد. از سال ۲۰۲۰ ، کارخانه جدید ۳۰ خط تولید موجود به طور کامل به بازار داخلی و داخل عرضه می شود.

    بستن
محصولات
تخته فوم رنگ پی وی سی
تخته چند لایه پی وی سی
فوم برد پی وی سی سلوکا
ورق فوم بدون پی وی سی
ورق فوم پی وی سی
برد فوم پی وی سی
سری بست قفل کفپوش وینیل WPC
تخته چند لایه پی وی سی
تخته برجسته پی وی سی