ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۱۸۰۳, Qize Park,Jiangning Distrinct,Nanjing City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : شرکت واردات و صادرات نانجینگ تسونگ در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. این شرکت در شهر نانجینگ ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده است. ما عمدتا تجارت فیلتر خارجی را با فیلترهای آب خانگی انجام می دهیم. کارخانه ما در شهر نینگبو ، استان ژجیانگ واقع شده است که یکی از اولین پایه تولید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس چینی است. با ۲۰ سال توسعه فرآیند تولید ، ما سیستم مدیریت کیفیت را گذرانده ایم و ما داریم عضو شوید.ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت واردات و صادرات نانجینگ تسونگ در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. این شرکت در شهر نانجینگ ، استان جیانگ سو ، چین واقع شده است. ما عمدتا تجارت فیلتر خارجی را با فیلترهای آب خانگی انجام می دهیم. کارخانه ما در شهر نینگبو ، استان ژجیانگ واقع شده است که یکی از اولین پایه تولید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس چینی است. با ۲۰ سال توسعه فرآیند تولید ، ما سیستم مدیریت کیفیت را گذرانده ایم و ما داریم عضو شوید.
    با پیشرفت تدریجی شرکت ، از تولید کننده به مارک معروف چینی تبدیل می شود. با توسعه بازار خارج از کشور ، ما تصمیم به ایجاد یک شرکت تجارت خارجی حرفه ای گرفتیم. بر اساس احترام متقابل و برابری ، ما همیشه نگرش خود را برای دستیابی به همکاری دوجانبه با میهمانان حفظ می کنیم. در حال حاضر ، تجارت ما به بسیاری از زمینه ها مانند لوازم خانگی ، کالاهای خانگی و غیره گسترش یافته است.
    التزام به فرهنگ سازمانی "نوآوری مداوم مردم گرا"

    بستن