ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۶۶۸ Guomao Road, High-Tech Development Zone, Xintai City, Shandong, China
  • درباره ما : شرکت گروه ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد ، مجموعه ای از تحقیق و توسعه علمی ، تولید صنعتی ، تجارت واردات و صادرات ، سرمایه گذاری مالی در شرکت پانل بدن ،این شرکت در تحقیق و توسعه و تولید و فروش رنگ اصلی یکی از شرکت های چین مشغول به کار است ، ۶۸۰ کارمند موجود ، کل منطقه ، حوزه اصلی تجارت شامل مستربچ رنگ ، مستربچ گردن پرکننده ، پلاستیک است تولید محصول ، فروش ، واردات و صادرات کالاها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت گروه ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد ، مجموعه ای از تحقیق و توسعه علمی ، تولید صنعتی ، تجارت واردات و صادرات ، سرمایه گذاری مالی در شرکت پانل بدن ،
    این شرکت در تحقیق و توسعه و تولید و فروش رنگ اصلی یکی از شرکت های چین مشغول به کار است ، ۶۸۰ کارمند موجود ، کل منطقه ، حوزه اصلی تجارت شامل مستربچ رنگ ، مستربچ گردن پرکننده ، پلاستیک است تولید محصول ، فروش ، واردات و صادرات کالاها و ارزان بودن ، بدهی ، سرمایه گذاری کوتاه مدت مالی ، اجاره خانه خود را دارد ، محموله عمومی اولیه ، تدارکات انبار ، مواد غذایی و آشامیدنی ، و غیره ، با تولید سالانه ۲۰۰۰۰ تن ۲۰۰۰۰ تن مستربچ رنگ ، محصولات پلاستیکی ، ظرفیت تولید ۵۰۰۰۰ تن پوشیده از شاخ و برگ فیلم ها.
    علامت تجاری شناخته شده در چین است ، مستربچ رنگ ، بسته بندی فیلم پلاستیکی دو محصول برای محصولات با نام تجاری معروف شاندونگ.
    این شرکت گروه گواهینامه سیستم کیفیت، ممیزی را گذرانده است.
    دارای تنها پایگاه تحقیق و توسعه کشور در چین ، تنها رنگی در مرکز تحقیقات فناوری مهندسی سطح استان و صنعت ملی رنگ تنها مرکز فناوری استانی سازمانی است که دارای دانشگاه صنعتی شیمی پکن ، دانشگاه کشاورزی شاندونگ ، دانشگاه صنعتی است. و سایر کالج ها و دانشگاه ها به طور مشترک را نصب کردند ، اجازه دهید مرحله توسعه و نوآوری شرکت به بالای صنعت در کشور برسد.
    در سالهای اخیر ، این شرکت ۲۴ اختراع اختراع مستقل تحقیق و توسعه را جمع آوری کرده است ، ۸ حق ثبت اختراع مجاز است ، ۱۶ درخواست ثبت اختراع پذیرفته شده است و چندین بار موفق به کسب ۱ جایزه دوم و ۳ جایزه سوم برای پیشرفت علمی و فناوری در استان شاندونگ شده است پشت سر هم و برنده ۸ جایزه برای پیشرفت علمی و فناوری.
    شرکت در پکن ، شانگهای ، هاربین ، گوانگژو و ۱۶ شهر دیگر دارای دفاتر و مراکز نگهداری است ، یک چهارم محصولات در طول سال ها به اروپا و ایالات متحده ، آفریقای جنوبی ، ژاپن ، کره جنوبی و ۲۷ کشور و منطقه دیگر صادر می شود این شرکت همیشه از اصل "کیفیت اول ، اعتبار اول" پیروی کرده است ، همکاری نزدیک با بسیاری از گروه های بزرگ شرکت های داخلی و خارجی با خدمات با کیفیت ، ارائه محصولات درجه یک برای بسیاری از شرکت های چند ملیتی معروف بین المللی در پلاستیک محصولات
    این شرکت گروه معاون مدیر مستربچ رنگ کمیته حرفه ای انجمن صنایع رنگ آمیزی چین ، دستگاه مدیر ثابت کمیته حرفه ای پلاستیک اصلاح شده انجمن صنایع پلاستیک چین ، دستگاه جز کمیته حرفه ای پلاستیک تجزیه پذیر و دستگاه جز است انجمن بسته بندی چین.
    در طول سال ها به عنوان حق ثبت اختراع چین ، ۱۰ شرکت برتر صنعت پلاستیک در استان شاندونگ ، شرکت صنایع پلاستیک چین ، اولین گروه از شرکت های نوآور ، شرکت های کوچک و متوسط ​​پیچیده در استان شاندونگ ، شرکت خصوصی استان شاندونگ است ، تجهیزات رضایتمندی مصرف کننده در استان شاندونگ ، استان شاندونگ همچنان شرکت های دارای اعتبار سنگین قرارداد "،" شرکت های اعتباری درجه "و سایر نام های ارجمند هستند.
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.

    بستن